..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sevgi ve Arkadaşlık > fırat




27 Temmuz 2003
Sevginin Gücü  
Sevginin Gücü

fırat


Yanlızca beni düşle... Yanımda olduğunu, gönül sularında elimi tuttuğunu hayal et... İste beni... Göreceksin ki sevginin aşamayacağı engel yoktur!


:BFJH:
Mavisi yeşiline karışmış, uzun uzun ağaçların gölgelerini cömertçe sunduğu , türlü türlü böceklerin, çiçeklerin yaşadığı, insanoğlunun pek az uğradığı ormanlardan birinde güzel bir göl vardı. Suyu berrak mı berrak, serinmi serin... Gölün kıyısında hayat bulmuş boynu bükük papatya, yanıbaşında eşsiz büyülü suyun içinde açmış olan, en az kendi kadar yalnız görünen Nilüfer çiçeğine sevdalanmıştı. Onun görkemli görüntüsünü, saf, masum, asaletini halini hayranlıkla seyrediyordu hergün.

Nilüfer çiçeği de kayıtsız değildi sevgili papatyasına karşı. Birbirlerine sevgiyle bakıyorlar, şarkılar söylüyorlardı birlikte. Yanlızlıklarını unutuyorlardı şu koskoca orman içinde...

Tanrım, diyordu papatya içinden kimi kez. Bu güzelliğin yanında benim yerim nedir ki? O, suyun içinde yaşar bense toprakta... Elimi uzatsam tutamam bile onu... Oysa öylesine istiyorum ki onun yanında olmayı...

-Ey güzel çiçeğim, ey benim niliferim seviyorum seni... Lâkin öylesine çaresizim ki... Sana nasıl ulaşacağımı bile bilmiyorum... Evet, orada olduğunu bilmek, sesini duymak, güzelliğini görmek bile yetiyor bana ama istiyorum ki elini tutayım, güzelliğine dokunayım. Gel görki ben bir papatyayım, sen ise bir nilüfer... Ayrı dünyalarda yaşayan iki ayrı çiçek...

Nilüfer, karşılıksız bırakmadı papatyanın sözlerini:

-Papatyaların en tatlısı, kemandan çıkan müzik aynı ama nağmeleri çıkaran teller ayrıdır. Sen başkasın, ben başkayım, sen oradasın, ben buradayım diye yerinme. Gönül sesine kulak ver yalnız... Bir şeyi istiyorsan yürekten iste... Sevgi, aşk, ne mesafeleri ne de başka bir şeyi dinler... Onun fermanı okunmaya başladı mı her şey susar.

Her şey çaresiz kalır... Sevgi söz konusu olduğunda kişi kendi dışındakigüçlerin insafına kalmaz. Çünkü; kendisi de güçlü bir varlık haline gelir. Ruhunun derinliklerinden gelen bu ezgi güçlenmeye başladıkça kayıtsız kalamaz buna tüm evren... Sen ki benim güzelliğime, aşkınla güzellik katmakta, yanlızlığımı örtbas etmektesin. Benim ve kendinin varolduğumu ispatlamaktasın dünyaya. Şimdi kapat gözlerini sımsıkı... Sıyrıl tüm düşüncelerinden...

Yanlızca beni düşle...
Yanımda olduğunu, gönül sularında elimi tuttuğunu hayal et... İste beni... Göreceksin ki sevginin aşamayacağı engel yoktur!

Papatya, Nilüferin dediğini yaptı.
Yalnızca ama yalnızca unun hayalini doldurdu tüm benliğine. Kendini güzeller güzeli çiçeğinin yanında farzetti. İstedi... İstedi...

-Aç gözlerini! dedi nilifer.
Papatya şaşkınlık içindeydi gözlerini açtığında. Sevgili çiçeğinin yanında, gölün suları içinde bir nilüfer çiçeğiydi artık oda

Sevmek...
İstemek...
Hayal etmek...
İnanmak...
Olmayacak şey yoktur!
Eğer ki; bu duygulara sahipseniz...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Çok hoş!
Gönderen: Kâmuran Esen / Bolu / Mudurnu
3 Kasım 2003
Merhaba Fırat; Çok güzel; sevgi dolu, sıcaklık dolu bir anlatım.Sevgini gücünü ne güzel anlatmışsın.Ancak, birkaç tanecik yazım hatası var.Onlar da olmasa, daha da güzel olacak.Başarılı yazım çalışmalarının devamını dilerim........Yeni paylaşımlara doğru sevgiler.......Kâmuran Esen.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve arkadaşlık kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bozulan Anlaşma

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşam Nedir?
Bırakıp da Gidene

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Seni Sevdim Diye [Şiir]
Aşk Sen Yalancısın (Aşk) [Deneme]
Yalan Dünya [Deneme]
Kayserideki Konyalıya [Deneme]
Dünya Boşluğa Bırakılamaz [Deneme]
Özlediğim Aşk [Deneme]


fırat kimdir?

1980 izmir doğumluyum ortaokul mezunuyum şuan siirtet askerim (teskereciyim) yazı yazmayı seviyorum beni izedebiyata üye yapan ve burayla beni tanıştıran irfan arkadaşıma teşekkür ediyorum hayatı vede insanları çok seviyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
kitap okumak yazı vede şiir yazmak , bilgisayar kullanmak / cezmi ersöz , ayşe kulin vede arkadaşım irfan çil


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © fırat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.