Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
Bitti derken başladı gene hayat ne tuhaftır ki bana neşe saçan sıcak mevsimler soğumaya yüz tutmuş belli ki eski güzellikleri saklayamadıklarından. Oysaki ne kadar çok severdim mevsimleri özelliklede yazı bir başka dünyada sanırdım kendimi fakat , artık yazda beni anlamıyor sanırım beklide ben anlamıyorum eskisi gibi . Ben çocukluğumu yitirdim mevsimler altında. Okulda da en çok sevdiklerim arasında yer alırdı , ben çocukluğu yitirdim yağan yağmur , soğuk kış güneşi , üşüten baharın serin havası ve terledikçe keyif duyduğum ısmarlamalı yaz mevsiminde. Haftalardır gelmesini bekledim yaz asker ocağında çıktı karşıma , sanki ondan bir şeyler umut ediyordum oysaki tek istediğim onun o güzelliklerle gele bilmesiydi yeniden . Baharı kovalıyordu yakalamak için beklide hesap soracaktı ondan sıcak haberleri getirdiği için. Umutlanıyorum artık üzülmek istemiyordum . Tatlı tatlı bakmalıydım hayata eskisi gibi. Görmeliydim tekrar yeniden bana arkadaşlık eden mevsimleri . Hepsinden ayrı tatlar almalıydım ve beklemeliydim beni karşılamaya gelen seneleri kucaklamalıydım doğanın tüm güzelliklerini. Yeni bir aşk başlamalı gönlümde , tıpkı bir kıza sevdalanmak gibi . Bekliyorum sizi gelin hasret giderip aşkta kucaklaşalım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © fırat, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |