Unuttum mu yoksa unutuldum mu hayır, hayır ne unuttum nede unutuldum sadece eski günleri beklerken yeni günlerin umutsuzluklarıyla karşılaşacağımı bilmiyordum. Düşünüyorum aslında bunda da birazcık zorlanıyorum çocukken çok beğendim neşeli gelen eğlenceler bile artık bana zevk vermiyor acaba sorun bende mi ?
Aslında bunu bende bilmiyorum . Hayata sevdalanmayı çizgi edinmiştim kendime ve ben bu çizgide ilerleye bilmek için çok çaba sarf ettim şimdi nedense çizgiden öteye çıkmış gibiyim. Ben aslında bana göre ben değilim çizgide ilerleyip çizginin bile sınırlarına taşan setlerle bile durdurulamayan duygularımın bir sel felaketine kapıldım bilmeden. Kurtulmalıydım yaşamak istiyorsam duygularımın üstünde durmalıydım yada ben duygularıma yenileceğim yada duygularımı yeneceğim kararsızdım . Bu kararsızlığım beni aniden soğukluğa itti ve ben değişiyordum tıpkı saat ve zaman gibi yenileniyordum ben robot değildim insandım bir ara düşündüm rüyamı görüyordum , yoksa gerçekler benim karşımda mıydı. Kafamı toparlamalıydım ve gerçekten ben olmalıydım boşluk düşündüm bom boş ötesi ve berisi olmayan boşluk çok büyük boşluktu fakat daraltmak ve de genişletmek benim elimdeydi derken bir insan düşündüm , tamam boşluğu ben seçtim ondan boşluktaydım fakat bu insanı da ben seçtim ama boşluğu o seçmiş miydi veya beğenmiş miydi ? onu buradan çıkartmalıydım fakat onun düşüncesini bilmiyordum sonra boşlukta seslendim ben hey sen benim düşlediğim boşluk dasın burada olmak senin fikrin değildi senide ben düşledim yalnızlık korkutmasın diye burada yeni bir dünya yaratacağım aslında memnun kalırsan diğerlerinde çağıracağım tabi ki sen ne dersin bilmiyorum. Burası gerçek yer olabilir mi ?
Bu boşluk bir dünya olabilir mi dedim ? ve o bir anda kayboldu demek ki sevmemişti bu boşluğu. Ve ben de ayrıldım boşluktan tabi boşluktan benden yollarımız ayrılınca anladım ki gerçek dünyan ötesinde bir boşlukta olsa gerçek dünyanın yeri başka . Bundan sonra ne unutacağım nede unutulacağım özellikle Dünyayı Boşluklara Bırakmayacağım ….