"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller |
|
||||||||||
|
Ağlayarak çok yazdım, ama ağladığımı az .. İşte Ağladım.. bu defa susmadım. Kafiye de düşünmedim, ben hiç şiir de yazmadım. Benim de haberim olmadan Gidersem bir gün buralardan .. "Uzaklarda" çalarken, Düştü aklıma bu sessiz firar. Yok, yok daha değil. Ama istemeden, ama isteyerek Bir trene biner belki bedenim Varmak için ruhumun gittiği yere. Sessizce gitmedim şimdiye dek Olur da bir ilki olursa Unutulmasın isterim. Belki hiç birşeydim Belki çok şey. Hiçbiri de olsam Hiçbiri olduğum herkese Şimdiden söyleyesim var. Yağmur yağarsa, hiç beklenmedik; Ağustos gecelerinde. Çok soğuk bir kış günü, Gülümsemeler daha sıcak olursa; -Evinizden ve dışarıdan- Ben aklınıza düştüğümde, Belki hissederim Ya ağlar ya gülümserim Aynı duygular eşliğinde. Zordur bütün vedalar Etmeyeceğim yine de. Aniden gitmek gerekirse diye Söylenmemişler kalmasın üzerimde. Sevdim, hem de çok sevdim. Sevmek olsun diye değil. İçten, gönülden, yürekten. Sevdiğimce de sevildim. Ruhum bedenden önce firar ederse Yağmur yağacak yine biliyorum. Boşuna tutsak etmedim kendimi, Her çağırdığımda yağan göğe. Ve belki de hiç bilmeyenlerin olduğu aranızda; Yaşam sevinçlerim, sevgilerim, dostlarım. Hiç bilmediğiniz bir şey var, Yeniden başlarken ben hayata Öncekinden izleri sildiniz. Yüreğimde yeşeren çiçeklere, Siz can verdiniz. Yağmur ve tutsaklık, Sesim oldu... Sustuklarımdı yağan. Hiç beklemediniz değil mi yağmuru? Bir ani gidişi de beklemeyiniz. Bu gece yağmur yok, Ağladıklarımı bilmeyiniz. Ama ağladığımı da. -=- Selcan T.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Selcan Tokgöz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |