Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
Çoğuldur yalnızlığım Kirli otobüs camlarına parmaklarımızla kazıdığımız Hasret kitabının son önsözüdür Sen, Uzun yolculukların Kısa misafirliklerin Yaşlı çocuğusun Vuslatın geceleri ıslaktır Konuşma ki Ürkmesin bağrında uyuyan güvercinler Konuşma ki Küsmesin papatyalar yüreğine 2. Her yarın özlemektir seni Her bugün son gün Gelişin anımsatır hep gidişini 3. İçimde çalkalanan denizlerden Çaldılar mavilerimi Çözdüler ayın ipini Gökyüzü darmadağın Buz tuttu güneş Temmuz'un koynunda Yoruldum yorgunluğundan Bu dağınıklıkta bulamadım sevdayı Gene de Akasyaları kıskandıran gözler ile Salkım saçak baharlarda bekledim seni Ayak seslerine takıldı dudaklarım Düştüm gözlerim kanadı Kızıl şafak doğum sancısı içinde inlerken Bir bir soluyor bahçemdeki çiçekler Kuruduğum mevsimleri saydım Tam yirmi dört güneş yılı Yirmi dört ihtilal şafağı On iki kıyamet etti Sen kaçıncıydın bilemedim... 4. Dudaklarımda alev alev ismin Akortsuz kemenlarda şarkımız çalınıyor Uğursuz takvimlerde Eylül'e ağıt yakıyor menekşeler Islatıyorsun yedi mevsimdir kirpiklerimi Kaldırımlara dağılmış umutlarımızı topla Üşümesin artık tedirgin serçelerin gözleri 5. Korkağı olma sevdanın Yoksa cesaretin kalmaya İzin ver Soyunup kimliğimi çırılçıplak Geleyim ardınsıra Ya da gelme artık gitmeleri hatırlatarak Bitti kelime Tükendi sayfa Son söze hacet yok bu şiirde Yarım kalmalı bizim gibi Yaşlı çocuğum Yetim babam Bu yürek seni....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BURCU İNCESU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |