..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşkın aldı benden beni. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > BURCU İNCESU




24 Temmuz 2003
Aylardır Akıyorsun...  
BURCU İNCESU
Tek bir yıldız dahi şavkımıyor karanlığında gecelerimin.Hafızaların duldasız zulasında, ılgın kokuşlu günler biriktiriyorum bir gün dönersin umuduyla.Samimiyetsiz tebessümler dudaklarımda intihar ederken, derin bir acı, içten bir özleyiş ve sığ düşüncel


:CBEG:

Tek bir yıldız dahi şavkımıyor karanlığında gecelerimin.Hafızaların duldasız zulasında, ılgın kokuşlu günler biriktiriyorum bir gün dönersin umuduyla.Samimiyetsiz tebessümler dudaklarımda intihar ederken, derin bir acı, içten bir özleyiş ve sığ düşüncelerimin ziyan edilmiş tüm renkleri kanat çırpıyor kirpiklerinde.Emri hakk fermanı buyrulmadıkça semadan, fersude sevdamın, esrik naraları, buhuru meryemlerin dallarını çınlatacak.Bukağılı sevdam hezaran sularında yıkanarak kapadı gözlerini sonsuz uykuya. Papatyaların narin elleri ile kefenleyip, anamın gözünden sakındığı gülhatmilerin dibine yatırdım, örttüm üzerini saçlarımın bahar kokusu ile.Felek, ateş böceklerinin ağıtlarından yırtıldı atlas bir kumaş gibi boydan boya.Her tan sökende, yavrusunu okşar gibi ışkınları uyandıran güneş, bir daha dönmemeye and içerek karanlıkların ziyasını aldı üzerine.
Sevdamı modası geçmiş, eprimiş bir gömlek gibi yüreğinden çıkarıp attığın günden bu yana amansız bir şirpence büyüyor içimde.Kanatları marazlı umutlar, marazlarından utanarak gamzelerime sığındılar.Yüzümü döndüğüm tüm gözler "O gelmez" dedikçe, güzelavrat otları, ısırganlar, çakır dikenleri sarıyor her yanımı.Bir anda ateşleniyor dünyanın bütün silahları, ses kulaklarımı sağır ediyor anlık.Cansız cerenlerin muhlis gözlerinde ölümü görüyorum, kan boşalıyor bedenimden onlar vuruluyor yaraları bende kanıyor...Son soluğuma tutunup kaldırıyorum başımı, boş bir beşik gibi hasretle bekliyorum seni...Bir mısranın ucunu yakıp uçuruyorum sonra, perdeleri açılmayı bilmeyen pencerene konacaklar bir seher vakti.Apartman boşluğunu yuva belleyen kumrular her sabah tekrarlıyorlar emanetim mısrayı "Kara gözlerine benide götür" .Erzurum garını, ağır yaralı sevdaları soluklandıran banklarını bu mısra hatrına daha bir seviyorum.
Üzerimdeki herşey iğreti duruyor, yakışıksız bir cümle, zamansız ölüm gibiyim.Tüm giysilerimden kurtulup anadan üryan atsam kendimi sokaklara, koşsam, ciğerlerim çatlayana kadar koşsam.Yitik bir kente varsam, haritalarda bile yer edinememiş kendine, yaşayanlarınında varlığından haberdar olmadığı, hiçbir otobüsün yolunu bilmediği, dağlarında direncin bedeni kardelenlerin zemherilere direndiği bir kente...Unutulsam unutulmuşluğum gibi ve öğrensem orada unutulmayı...
Ey mülkün tek sahibi, uzaklardan medet uman kalbimi sustur artık, dindir oluk oluk gözlerimden boşalan kanı, yaşamak için kendimi heder ettiğim ama yaşayamadığıım bu müsadesiz sevdayı sök al yüreğimden, unuttur beni kendime, yoksa isyan edeceğim...
Gözlerim bir tek senin türkünü söyledi oysa senin dudakların bir başka türküde esirdi.Esareti en iyi sen bilirdin, hangi Sen'in esir olduğunu bilmesende.Sen, Senlere esirdin...Sen, sana karşı yalanladıkça varlığını, utanır diğer Sen gerçeklerinden, haya edip cevapsızlığından sorularının, düşerken bir yaprak daha baharın takviminden, yenildin Sen'lerinin savaşında, tüm Sen'lerini çalıp benden çekip gittin....
Oysa ben, tüm Sen'leri, Sen gibi acıya bileylediğim yüreğimde bir başka sevmiştim...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Sevindim..
Gönderen: ÖRSAN BAYDAR / İSTANBUL
19 Haziran 2004
Yazınızı okuyunca mutlu oldum..Ey aşk beni yağmala.. Ateş et aşk..Beni parçala.. Dağlarım yaralarımı....vs. vs. Yazılarınızın tümünü okuma güdüsü oluştu.. Farklı bir anlatım..Gecenin buğusu..

:: Bosluktaydim
Gönderen: Umut BARLAS / istanbul
26 Temmuz 2003
yazdiklarinizi anladigimi dusunuyorum cunki bunlari yasiorum ve bunlari oyle guzel bi sekilde dile getirmissiniz ki ... once size sonra yureginize ve kaleminize saglik.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İşte Geldim işte Yokum Artık
Hiçbirşey Olmak Üzerine
Elveda Hüzün
Benden Seni Çaldın
Üç Damla Yaş İle Ölen Adam
Yalnız Bendim
Arka Mahalle ve Arka Mahalledeki Yüreğin Ahvali
Öykünün Başı
Türküler Söyler Sevdamızı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yosun Gözlüm Hoşgeldik... [Şiir]
Hoşgeldin Aşk [Şiir]
Canım Mısın Cananım mısın? [Şiir]
Mışlı Geçmiş Zaman [Şiir]
Sen... [Şiir]
Sitem [Şiir]
Ay Işığı [Şiir]
Ceylan İstanbul ve Yangın [Şiir]
Aşk Aslında [Şiir]
Sen Susunca... [Şiir]


BURCU İNCESU kimdir?

KÜÇÜK BİR ÇOCUK , ELİNDE YARIM BİR ELMA ŞEKERİ,KÜÇÜK BİR KADIN ELİNDE KÜÇÜK BİR ÇOCUK ÇOCUĞUN ELİNDE YARIM BİR ELMA ŞEKERİ ,KÜÇÜK ÇOCUK, KÜÇÜK KADIN VE HİÇBİTMEYEN BİR ELMA ŞEKERİ. . . .

Etkilendiği Yazarlar:
AŞK


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BURCU İNCESU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.