..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Polisiye > MUSTAFA ESER




13 Haziran 2023
Bereli 9  
MUSTAFA ESER
17/25 ARALIK


:BEF:
1 Eylül 2013 Öz Ayhanlar Çay Bahçesi saat 24

Bekir Özayhan ve Ali kapalı mekanın karanlık köşesinde çay içiyorlardı. Bekir özellikle bırakmamıştı.
-Ali. Kardeş. Bir ay önce amcam görüşte bir arkadaşının geleceğini yardımcı olmamı emretti. Amcamın selamıyla gelen kimseyi geri çevirmem. Akşamına biri geldi. Amcamın yanlış adamlarla işi olmaz, gel gör ki normal adamlarla da işi olmaz. Gelen adam-birkaç kere görmüşlüğüm var- ordudan istifa eden bir hemşerisinin bana geleceğini, iş ayarlayana kadar yanımda kalmasını ve soru sormamamı rica etti. Tamam dedim. Bir aydır yanımızdasın. Allah biliyor. Senden zarar görmedik. Bilakis çok faydanı gördük. Bu gün bana 5000 dolar getirip diyorsun ki: Hediyem olsun, hediye kabul etmem dersen borç, o da olmaz dersen ortaklık payı olsun. Bizim âlem de meraklı olmak iyi değildir. Sen kimsin Ali, bu para neyin nesi?
-Ordu’dan seni biz atmayalım sen istifa et dediler üniformamı çıkardım Bekir. Disiplin soruşturmasında sivillere orantısız güç kullandığım kanaatine varıldı. Bu işleri bilirsin. Güvenlik için kimlik değiştirme falan. İş bulmak için İstanbul’a geldim. Sana minnet borcumu ödeyemem Bekir. Delikanlı adamsın. Paraya gelince, bu gün Karaşahin Holding’de işe başladım. Mülakat diye çağırdılar. Bildiğin sokak dövüşü yaptık. Kazandım. Helin Karaşahin benim üstüme oynadı. Kazandığı parayı bölüştük. Sana verdiğim para kazandığım para. Sözümün ardındayım. İster hediye, ister bağış ister ortaklık, nasıl istersen. İstemezsen parayı geri almam bilesin. Tuğrul Ercan’ı tanır mısın?
-Biraz. Yasa dışı dövüş organize eden paragözün biri diye biliyorum. Ne iş? Parana çöktüyse...
-Yok Bekir. Bugün kaybetti.
-Tuğrul para kaybettiyse dikkatli ol derim Ali. Ev kuracaksın, sana lazım olan parayı bana neden verdiğini merak ettim.
-Bana yardım ettin Bekir. Şirketten avans verecekler zaten. Rızalı paradır sıkıntı etme.







Suphi Tekin’in Ofisi

     Köprü altlarında geçen kötü bir çocukluk ve gençliğin ardından “sektörün” zirvesine çıkan “Bijon” Suphi Tekin yakın adamı Piç Rıza’nın geldiğini görünce tahsilat defterini kapattı.
-Gel Rıza. Ne var?
-Aydın Bey aradı ağabey.
-Aydın Bey kim Rıza?
-Beyefendi dediğin adamın yardımcısı ağabey. Kravatlı mafya diyorsun ya.
-Ne diyor?
-Bağışları artık sen götürmeyecekmişsin, kendileri gelip alacaklarmış.
-Caner niye su koy vermiş ki lan?
-Bilmiyorum ağabey sadece minibüsün plakasını verdi.
-Allah Allah! Durduk yerde al başına dert. Caner başımıza iş açmasın lan!
-Caner kim ağabey? Bir halt edemez.
-Öyle deme Rıza. Bizi himaye edenler Caner’in adamları. Yoksa oğlunun yediği haltları mı duydu bu adam?
-Duysa ne olacak ağabey? Bizimle ne alakası var? Caner oğluna sahip çıksın.
-Bir Caner’e bak bir oğluna. Düşman başına. Oğlan her türlü pis işe gözü kapalı atlıyor adam beş vakit namazında. Caner oğlunu bizim azdırdığımızı düşünmesin de.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın polisiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bereli 25
Bereli 30
Bereli 21
Bereli 33 Final
Bereli 28
Bereli 19
Bereli 29
Bereli 32
Bereli 20
Bereli 31

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mankurt İsimli Romanım
Terk Edilmiş Romanlar Bitenlerden Daha Vaatkâr.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İslam Felsefesi - İslamın Felsefesi - Müslümanın Felsefesi [Deneme]
Selefiler - Reformcular [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - Reform - İslamda Reform [Deneme]
Kelimeler - Kavramlar - Oryantalistler [Deneme]
Amatör Yazarın Çilesi [Deneme]
Zafer Toprak Söyleşisi - Tarih [Deneme]
Yaratıcı - Yaratma [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - Kelam İlmi [Deneme]
Elfaz - I Küfr [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - İnsan Anlatan Bir Kelimedir [Deneme]


MUSTAFA ESER kimdir?

50 YAŞINDAYIM. MEMURUM. İKİ ÇOCUĞUM VAR.

Etkilendiği Yazarlar:
HERKESTEN VE HİÇ KİMSEDEN


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MUSTAFA ESER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.