..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Polisiye > MUSTAFA ESER




12 Haziran 2023
Bereli 8  
MUSTAFA ESER
17/25 ARALIK


:BEE:
2 Eylül 2013 Abdülkadir Karaşahin’in evi.

     Karaşahin kardeşler saat 11 e doğru babalarının evine geldiler. Saat 11’i gösterirken İktidar partisinin il başkan yardımcılarından Zülfü Şahin ve Milliyetçi parti il başkanının görevlendirdiği Oğuz Şanlı eve geldiler. Zülfü Şahin’in aksine Oğuz Şanlı biraz tedirgin gibiydi. Büyük salonda çay içerken sohbet etmeye başladılar. Ali Abdullah her zamanki kibarlığıyla söze başladı.
-Davetimizi kabul ettiğiniz ve icabet ettiğiniz için teşekkür ederim. Holding olarak önceki seçimlerde olduğu gibi önümüzdeki mahalli seçimlerde sağdan ve soldan oy potansiyeli olan ikişer partiye araç desteği vermeyi kararlaştırdık.
     Milliyetçi Parti il başkan yardımcılarından Oğuz Şanlı kibarca Ali Abdullah’ın sözünü kesti.
-Sözünüzü kesmek durumundayım Abdullah Bey.
-Buyurun Oğuz Bey.
-İktidar partisinin bölgenizdeki oy potansiyelini biliyoruz ama bizi davet etmenizi şaşkınlıkla karşıladık. Etnik kökeninizi düşününce.
-Dün diğer arkadaşlara da söyledim Oğuz Bey. Biz gerek holding gerekse kişisel olarak bütün siyasi partilere eşit seviyedeyiz. Siz bizim etnik kökenimizi sorgulamazsanız bizim için problem yok.
-Bizim parti olarak kimsenin etnik kökeniyle bir sorunumuz yok Abdullah Bey. Olmadı, olmayacak.
-Fikrinizi açıkça söylemenizden memnun oldum Oğuz Bey. Ben iş adamıyım. Birlikte çalıştığım kimsenin etnik kökeni veya siyasi fikriyle ilgilenmem. İş adamı olarak ülkemizin huzur ve istikrar içinde olması en büyük temennim. Yaşadığımız krizlerden en çok zarar görenler iş dünyası ve çalışanlar. Biliyorsunuz. Madem demokratik bir rejimde yaşıyoruz ve yöneticilerimizi seçmek durumundayız, o zaman bize düşen seçmene saygı göstermek.
-Ülkemizin huzur ve istikrar içinde olması konusunda hem fikiriz Abdullah Bey. İkinci merak ettiğim husus seçimlerden sonrası...
-Seçimlerden sonrası için sizlerden herhangi bir beklentimiz yok Oğuz Bey. Biz siyasi partilerin desteğiyle değil prensiplerimizle bu günlere geldik. Bu güne kadar hiç bir siyasi partinin desteğini istemedik, istemeyeceğiz. Seçmene saygıdan kastettiğim bu. Oy vermesem de seçmene saygım var. Bu sebeple gayri resmi olarak destek veriyoruz. Şahsi kanaatim seçim iki parti arasında geçecek. Ama biz sağdan ve soldan dört partiye araç desteği vereceğiz. Her hangi bir karşılık beklemiyoruz. Araç masraflarını şahsi bütçelerimizden karşılayacağımız için sizlerden talebimiz seçim çalışmalarınızda holdingimizin adının geçmemesi. 1-30 Mart tarihleri arasında il başkanlıklarınıza 50 araç tahsis edeceğiz. Günlük yarım depo yakıtı biz karşılayacağız. Yanlış anlaşılmasın diye şunu söylemeliyim sizleri buraya her hangi bir beklentimiz olduğu için değil desteğimizi söylemek için davet ettik. İş adamlarının siyasi partileri brifing için çağırmaları modası eskide kaldı. Seçmene ve partisine saygım var. Bu ülkede yaşıyorum. Tabanı olan her partiye saygı göstermek zorundayım.
-Teşekkür ederim Abdullah Bey. Partimizin tüzüğünü ve genel başkanımızın konuşmalarını, beyanları okumayan pek çok kişi bizi yanlış değerlendirir. Biz yasal mevzuat içinde kurulmuş ve çalışan bir partiyiz. Sizin de belirttiğiniz gibi seçmen iradesine her zaman saygı gösterdik. Hatırlarsanız Sayın Cumhurbaşkanımızın seçimi sırasında bazı farklı olaylar ve beyanlar oldu. Genel başkanımız geçmişte bazı partilerin yaptıkları gibi meclise gelmeseydi Cumhurbaşkanı seçimi tehlikeye girecekti. Sayın genel başkanımız görevi olduğu için gurubumuzla birlikte meclise geldi. Ve iktidar partisinin Cumhurbaşkanını seçme hakkının olduğunu söyleyerek bir krizi engelledi. Vatandaşlarımızın demokratik haklarını kullanmalarının her zaman takipçisiyiz. Kamu ya zarar vermeden, polisimizi zora sokmadan her vatandaşımız demokratik tepkisini gösterebilir. Ancak kimse ülkemizin bütünlüğüne, devletimizin bekasına zarar verecek faaliyetlerde bulunamaz. Bulunan karşısında bizi bulur. Ülkemizin huzur ve istikrarını bozmaya kimsenin hakkı olamaz. Devletimizin de ülkemizin de sahibi 70 milyon insanımız gibi biziz. Sizleri kıracak bir söz etmişsek kusura bakmayın. Desteğiniz için teşekkür ederim.
     İlk defa Milliyetçi partili biriyle aynı ortamda bulunan Orhan Metin biraz şaşırmıştı. İçinden geçenleri söylemeliydi.
-Ben kendi adıma size teşekkür ederim Oğuz Bey. Doğrusunu söylemem gerekirse algılarımdan çok farklısınız. Başkan yardımcısı olduğunuz partinin görüşlerini yetkili bir isimden duymaktan son derece memnun oldum.
     Bir gün önce olduğu gibi son açıklamayı Ali Abdullah yaptı.
-Sözleriniz için ben teşekkür ederim Oğuz Bey. Dediğim gibi desteğimiz seçim dönemiyle sınırlıdır. Gönderdiğimiz davetiyedeki telefonlardan bana ulaşabilirsiniz. Geldiğiniz için tekrar teşekkür ederim.
     Toplantı fiili olarak bitmişti. Ali Abdullah Karaşahin ayağa kalkıp elini uzattı. Tokalaştılar. Birlikte kapıya doğru yürüdüler.







Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın polisiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bereli 25
Bereli 30
Bereli 21
Bereli 33 Final
Bereli 28
Bereli 19
Bereli 29
Bereli 32
Bereli 20
Bereli 31

Yazarın roman ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mankurt İsimli Romanım
Terk Edilmiş Romanlar Bitenlerden Daha Vaatkâr.

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İslam Felsefesi - İslamın Felsefesi - Müslümanın Felsefesi [Deneme]
Selefiler - Reformcular [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - Reform - İslamda Reform [Deneme]
Kelimeler - Kavramlar - Oryantalistler [Deneme]
Amatör Yazarın Çilesi [Deneme]
Zafer Toprak Söyleşisi - Tarih [Deneme]
Yaratıcı - Yaratma [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - Kelam İlmi [Deneme]
Elfaz - I Küfr [Deneme]
Kelimeler Kavramlar - İnsan Anlatan Bir Kelimedir [Deneme]


MUSTAFA ESER kimdir?

50 YAŞINDAYIM. MEMURUM. İKİ ÇOCUĞUM VAR.

Etkilendiği Yazarlar:
HERKESTEN VE HİÇ KİMSEDEN


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © MUSTAFA ESER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.