Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
bu arada, sabun kaç lira, suyun küpü kaç lira, şampuan kaç lira var mı haberiniz!bu fiyatların üstüne birde dört dakikayı ekleyin, bitlendik be kardeşim, bitlendik!.amaç bizi bitlendirip tifüs hastalığına yakalatmak mı yoksa!.ey ahalim, tifüs öldürücü bir hastalıktır de mi!..bunlar bizim ölmemizi istiyorlar herhalde!. banyoya kum saati koyacakmışız!.saat alacak para nerde!..bari kum saati ödeneği çıkartın her aileye de, banyoya koyalım onu!..diyelim ki, banyoya kum saati koyduk; nasıl bakacağız ona; kaşımız gözümüz dört dakikalık sular altında cıbıldarken😀diyelim ki, zamanı kaçırdık; cezasını vermek için kanun mu çıkartacaksınız, hı!.zaten, eften püften kanunlar çıkartıyor bu meclis; eminim bunun için de bir iyilik düşünür!? meclis dediğime bakmayın, kararlar ya en yukarıda veriliyor, ya da dinci şahıslar tarafından!.meclisin herhangi bir suçu yok bunda!.onlar alıyorlar onca parayı, sessiz soluksuz oturuyorlar!..sadece parmakları işliyor, hepsi bu kadar!. ey Türkiye’min avam kamarası!.siz kaç dakikada yıkanıyorsunuz acaba?var mı suyunuz, sabununuz, şampuanınız, kum saatiniz, tellağınız, natırınız, saunanız, peştemalınız, kaymayan terliğiniz, hı!.. benden bir kalıp sabunu, beş maskeyi, bir şişe kolonyayı esirgediniz!. lanet olsun, banyo keyfinize!...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Tayyibe Atay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |