..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada birbirinin eşi ne iki görüş vardır, ne iki saç kılı, ne de iki tohum. -Montaigne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Ahmet Zeytinci




17 Temmuz 2022
Şimdilerde Yeni Moda  
Ahmet Zeytinci
İki tane şarkı türkü söylemekle, bir iki paralı klip çekmekle, ucuz yollu müzikhollerde, sanatçı oldum zannına kapıldıkları gün gibi aşikar. Allah var güzelde hatunlar, güzel olmasına da, bize ne kardeşim, bize neeeeeeeeeee! Geçmişte senin kiminle ilginç yerlerde aganigi naganigi yaptığın. Utanmadan sıkılmadan bunu basına anlatıyorsun, bazı angutlarda, mal bulmuş mağribi gibi, bunların üstüne lönk diye atlıyorlar...


:FAG:
Siz de bu iğrençliklere zaman zaman rastladınız, halihazırda belki de rastlıyorsunuz. Sanatları ile kişilikleri ile yaşadıkları düzeyli hayatlar ile ön plana çıkmayı beceremeyen bir takım zibidi sanatçılar, cinsel hayatlarını ki ''Bizi de çok ilgilendirmiyor.'' ifşa etmekten çekinmedikleri gibi, bundan mazoşist bir zevk duyuyorlar gibi...



İki tane şarkı türkü söylemekle, bir iki paralı klip çekmekle, ucuz yollu müzikhollerde, sanatçı oldum zannına kapıldıkları gün gibi aşikar. Allah var güzelde hatunlar, güzel olmasına da, bize ne kardeşim, bize neeeeeeeeeee! Geçmişte senin kiminle ilginç yerlerde aganigi naganigi yaptığın. Utanmadan sıkılmadan bunu basına anlatıyorsun, bazı angutlarda, mal bulmuş mağribi gibi, bunların üstüne lönk diye atlıyorlar...



Sanki ülke de senin ve senin gibilerin nerede aganigi naganigi yaptıklarından başka düşünecek konuları yok insanların. Hayat pahalılığı almış başını gitmiş. İnsanlar evine ekmek götüremiyor, kahvaltı da çocuklarına peynir, yumurta yediremiyor, garibanlıktan. Terör ile mücadele kesintisiz devam ediyor, her gün bir iki tane askerimiz şehit oluyor, belki yaralanıyor. Tek derdimiz bu mu şimdi? Hanımefendi nerelerde kimlere neler vermiş? Yakındır, ama yakındır Allah belanızı verecek!



Anladık magazinci arkadaşlar siz de illa bir şeyler yazıp, çizip ortaya koyacaksınız ama, insanı da, özel hayatını da bu kadar hafife almayın. Utanmazsanız, nasıl olmuştu, hangi pozisyonlardaydınız kaç dakika sürdü, sonrasında boy abdesti mi aldınız, teyemmüm mü yaptınız, diye de soracaksınız da, anlıyorum, terbiyeniz elvermiyor...



İnsan bu kadar haysiyetini ayaklar altına almaz, almamalı... Üzülüyorum gerçekten bu ülke ve insanları için, ama gidecek başka bir ülkemizde yok. Amiyane tabir ile ''Ya bu deveyi güdeceğiz ya bu deveyi güdeceğiz.'' Kendinize gelin, ola ki gelmediniz, bir şekilde hiç farkında olmadan kendinize getirilirsiniz...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Küresel Isırma
Alman Emeklileri - Türk Emeklileri
Dilinizi Eşek Arısı Sokabilir mi
Karıştırma Tekniklerinin İncelenmesi İrdelenmesi Parçapinçik Yapılması
Nimet İle Şaka Olmaz
Magandalara Üzücü Haberler
Onbir Ayın Sultanı Ramazanı Uğurlarken
Sizde Gidici Misiniz
Ne İlginç Günler Var Dünyada Bir Bilseniz
Tedavi Amaçlı

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Erken Boş Alma Sorunları
Vergi Yüzsüzlerini Açıklıyorum
Maraş Dondurmacıları ile Baş Etmenin İncelikleri
Bir Bardak Suda Fırtına Kopartmanın İncelikleri
Gaziler Günü Kutlu Olsun
Ön Yargılarımızı Biraz Ortaya veya Arkaya Alabilseydik
Büyük Aşk Nasıl Yaşanır
Bir Türk Neden Emniyet Kemeri Takmaz
Saman Altından Su Yürütme Teknikleri
Sıfırlar Arası Muhabbet

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]
Pazarola [Şiir]
9. 15 Şemsiyesi [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Bir Papatyaya [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.