..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim. -Cervantes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Gülmece (Mizah) > Ahmet Zeytinci




16 Mart 2021
Kırık Kalpler Kulübünde Hangi Yapıştırıcılar Kullanılır  
Ahmet Zeytinci
Aşktan, sevdadan kalbiniz kırılmış olabilir. Partinize küsmüşsünüzdür, kalbinizi hem kırar hem de yorarlar... Tuttuğunuz takım istediğiniz sonuçları alamaz yine kırılır kalbiniz ile birlikte her bir yerleriniz... O zaman bir yapıştırıcı lazım size, ama o bildiğiniz kimyasal yapıştırıcılar ile bu iş hallolmaz.


:GJC:
Her kulübe benzemez bu Kırık Kalpler Kulübü. Bu kırılan kalpleri nasıl yapıştırırlar da tekrar eski haline getirirler hep merak etmişimdir. Ama siz de şimdi diyeceksiniz ki ''İnsanın başına ne gelirse ya meraktan ya da koşaraktan.'' Tamam anladık da bunu da merak etmeyelim mi?

Aşktan, sevdadan kalbiniz kırılmış olabilir. Partinize küsmüşsünüzdür, kalbinizi hem kırar hem de yorarlar... Tuttuğunuz takım istediğiniz sonuçları alamaz yine kırılır kalbiniz ile birlikte her bir yerleriniz... O zaman bir yapıştırıcı lazım size, ama o bildiğiniz kimyasal yapıştırıcılar ile bu iş hallolmaz.

Kırık kalpleri yapıştıran en kuvvetli yapıştırıcıların başında sevgi gelir. İyi yapıştırdınız mu sevgi ile kırılanları dökülenleri, ilişkiler tekrar rayına oturur. Hani bir düşünür demiş ya ''Sevgi sevgi üretir, hiç bir şey üretememek sevgisizliktir.'' Parasız pulsuz kalsanız da aman ha sevgisiz kalmayın sakın dostlar... Sevgi bütün hastalıkların en güzel ilacı. Hele de ruhsal sıkıntıları olanların tedavisi, sevgisiz olmaz asla...

Samimiyet de zaman zaman kırık kalplerin onarılmasında önemli rol oynar. Samimiyetin en büyük yandaşı da doğruluktur. Dostlara, arkadaşlara, yalansız ve çıkarsız yaklaşmak, arada ki buzları eritip sıcaklık sağlayacaktır... Samimiyetin olduğu yerde yapmacık ilişkiler ve davranışlarda kapı ardı edilir mutlaka...

Bazı zaman kırık kalplerin tamiri asla mümkün olmayabilir. Herhangi bir yapıştırıcı veya davranış kalıbı kâr etmez. Sevgi buzdan dağları eritmeye yetmeyebilir bazı durumlarda, samimiyet kâr etmez olur. O nedenle böyle bir duruma düşmemek için sevdiklerimiz ile arkadaşlarımızla ilişkilerimizde kalp kırmamaya özen göstermemiz lazımdır... Kırık Kalpler Kulübüne üye olmak için sakın çaba sarf etmeyin.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın gülmece (mizah) kümesinde bulunan diğer yazıları...
Maraş Dondurmacıları ile Baş Etmenin İncelikleri
Bir Bardak Suda Fırtına Kopartmanın İncelikleri
Erken Boş Alma Sorunları
Vergi Yüzsüzlerini Açıklıyorum
Büyük Aşk Nasıl Yaşanır
Saman Altından Su Yürütme Teknikleri
Sıfırlar Arası Muhabbet
21. Yüzyıl Rüyaları
Bizim Ülkede Düşünürden Geçilmez
Dss ve Gss Akademik Takvime Alınır mı Acaba

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Alman Emeklileri - Türk Emeklileri
Dilinizi Eşek Arısı Sokabilir mi
Karıştırma Tekniklerinin İncelenmesi İrdelenmesi Parçapinçik Yapılması
Küresel Isırma
Gaziler Günü Kutlu Olsun
Nimet İle Şaka Olmaz
Ön Yargılarımızı Biraz Ortaya veya Arkaya Alabilseydik
Magandalara Üzücü Haberler
Onbir Ayın Sultanı Ramazanı Uğurlarken
Bir Türk Neden Emniyet Kemeri Takmaz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Papatyaya [Şiir]
Babam Eve Her Döndüğünde [Şiir]
O Zamanda Bir Leştiniz [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.