Herkesin derdi başka. -Orhan Veli |
|
||||||||||
|
Bir devasız yara gibi ciğerime düştüğün günden beri Sayıklıyorum yüzünü yangınlar içinde Yağmur yağar caddeler ıslanır Benim gözlerim ezeli ıslak Şarkılar çalar sahillerde, insanlar tebessüm içinde Alkole teslim ederler ruhlarını Ben sana teslim, seni söylerim Sana gelirim sakat yanımı sürükleyerek Viran olmuş gönül ülkesine seni sultan kılarım Gece devrilir ayyaşların üzerine Balıkçılar ağlarından temizler anılarını Buz gibi bir bardak mastikada aşkını demlerim Şimdi gitmek zamanıdır diyorsa da gözlerin Özgürsün uç artık diyorsada Kanatları olmayan kuşlar nasıl uçar bilmiyorum Yada varmıdır benden gayrı kanatsız kuş? Anamın romatizması gibi nükseder geceleri acın Ovuşturdukça yüreğimin dizlerini Gözlerime kan dolar, ellerim beton kadar soğuk Şimdi kenti beyaza boyuyor doğanın yaşlı elleri Daha bir sarılmış insanlar örtülerine Kelebekler göçmüş, kuşlar sığınacak bir çatı derdinde Çaylar bardaklarda yudumlayamadan buza kesiyor Senin şehrin geçiyor anılarımın içinde Hani o adına dar-ül celal dedikleri beyaz şehir İsmiyle müstesna Yakutiye'nin ağır taş duvarları Ellerim üşüyor Soluk alamıyorum zemherinin koynunda Ellerimden tut Bu şehirde heryer buz kayar düşerim Düşersem küser sana düşlerim Ellerimden tut ki düşmeyelim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © BURCU İNCESU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |