Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Kocaman kocaman açılmış Anlamağa durur Yedisinde olur gözler önünde Bir hayattı anası Işığı bilmezleydi sönünde Üzerinde buğusu tüten silah Namus temizlemeye bahanede Olmazıyla iflah... Hayatı korurken onura sirayet Bir ölümdü ama iki cinayet "Millet bu hale getirildi Ah yazık" Demeyle olmuyordu ki ölümler dönünde Ahvali seyir Kucağı gitmiş Bucağa sarılma yönünde Deneyimler kamaştırıyor Bilge Kağan'ın gözünde Üreten ilişkiyle Memleket bulunurdu elbet Tonyukuk'un özünde Ölüm memleketle değildi Alanı çektin mi, elektriği Kalanı çektin mi, varlığı Kadim kuralları yıkan, cinayetler Kullanıp ta... toplumun gücüne Taş üstüne taş koymayan inayetlerdi Hayata; Nil'e çevrilen Assuan'ın gözleri söndü Ne de olsa Çöl de bir hayat ve yöndü Gericilik ölmezle aslı astarı yok Ölümler birdir Ama yıkılırken cinayetleriyle pek çok Geçmişi tevafuk şimdisi mevafuk Yenisi olamaz aptalın Cinayetleri gürültülü olur Ölümler hep sesiz 19.05.2017 Tevafuk: Denk gelme Mevafuk: Şimdiye denk gelmemez oluşuyla; cümleye göre yazarın sadece buraya göre tevafuktan söylediği doğaç yansımalı bir sözcük Kucağı gitmek: Sığındığı ana kucağı. Kendisini güvende görüp ona göre davrandığı değer yargıları. Bucak: Burada uzaklara, kendisine yabancılaşmış olanlarla, yabancılaşmış kendisine sarılma anlamınadır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bayram Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |