Mutlu köle çoktur. -Darwin |
|
||||||||||
|
içimde özlem ve deniz heryer yüzüyorum derinliğinde karanlığın çocuk düşler kaybolan sima ama akılda hep bir tebessüm derin tarifsiz bir karanlığın gölgeleri bir yandan hayata dair yazılıp çizilenler bir de gözden kaybolanlar sorunsuz bir hatıra elinde yapboz ve bir parça eksik kusursuz resim akıldan geçenler sınırlar zamanlar çevreler yollar farklı kapılara dayanan... anlaşılmayan dizeler fazla anlam yüklenen cümleler ve bir parça hüzün yanında umutların çabalarıyla... teslimiyet eksik bir parça bir parça yine eksik kelimeler kayıp tarifsiz bir tad biraz ekşi biraz tatlı... beklentiler yollar yönler başka kapılara dayanan... içimde boğulan hüznün sesi eşikten geçen bir parça ses... hayat 3 mavi 5 kırmızının toplamı ve içinde gölgeler eksik dizeler eksik parça yapbozu tamamlamayan... hayat mavi, bir kuşun ağzından çıkan melodi bazen... bazen de siyahi bir bebeğin açlıktan ağlaması... melodi aslında piyanodaki notalar ince ve kalın sesle ahengi oluşturması hem siyah hem beyaz biraz sen biraz ben... hayat ahengin dans etmesi hayat ying yang felsefesi gidenleriyle kalanlarıyla... hüzünlü sesten neşeli bir şarkı dinlemek biraz da...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © El.Zem Hebiloğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |