Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
Hayat... Toprak, yağmur kokusu, Bilinmezlik, duruluk.. Herşey ne anlatır insanoğluna? Nereden geldik nereye gidiyoruz? Önümüzde ne var? Kafalardaki karmaşıklık, Ender gelir bilgeçlik, Birçok hareket bilinmezlik, Taslağı ne mısraların? Amaçsız yaşayabilir mi insanlık? Yok olma korkusu, Kuyu derin bir korku... Mısralar ne saklıyor içinde? Kelimeler... Nasıl oluştu bu kelimeler? Nasıl başladı ilk iletişim? Amaç büyüklük mü? Sağ çıkacak mısın ki hayattan? Bu yarış nereye kadar? Işık yoksa gölge de olmaz, Aslında herşey çok açık. Yüzü ışığa bakanın sadece arkası karanlık.. Neye güvendiğin önemli, Güvendiğin gerçekten güvenilir mi? Gölgeler ve ışık... Antalya'nın sokaklarında, Işık olmasaydı Karanlıktı dünya aslında. Soğuk ve karanlık... Güneşe muhtaç ben, Bana muhtaç mı Güneş? Ay Güneşten saklanır, En çok karanlığı sever hakimi olmak için gökyüzünün Güneşten aldığı ışığıyla... Meydan okurcasına Güneşe; Üstadına, bilgecine... İnsanoğlu hep yanıldı, İnsanoğlu biraz da sakardı, Biraz küçük ve fazla gururlu... İnsanoğlu hikayeyi hep baştan aldı. Baştan saydı yıldızları hep yarım kaldı Gökyüzünde yıldızlar milyarlarca yıl dünyaya göz kırptı, Hoşgördü tabiatı gereği... Gölgeler ve ışık... Bu gece de burayı karanlık sardı. Olmasaydı ışık, Benim dünyam karanlıktı. Ay Güneşe meydan okurcasına Hep geceye sard, Üstadına meydan okurken Ay da bizimle yanıldı. Gölgeler ve ışık... Olmasaydı ışık benim dünyam karanlıktı. Bana muhtaç olmayan Güneş; Aya hep ışık yolladı.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Calculator Poet, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |