..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Günlük Olaylar > suat engin yılmz




3 Ağustos 2015
Şarkıcı Deniz Seki ve Bayhanın İlahi Adalatle Sınavı  
Şarkıcı deniz seki

suat engin yılmz


Deniz sekide aldığı hapis cezasının onaylanması müteakip Bakırköy kadın cezaevine alındı , kolay değil 6 yıl ceza bir sanatçı için uzun bir süre , Bayhan için, hapislerde yatmış bir kişi popstar olamaz demişti , şimdi anlaşılıyorki cezaevinde yatan popstar olamaz , ancak popstar olanlar hapiste yatabilirmiş.. ilahi adaletbu olsa gerek atalarımızın söylediği en doğru Büyük lokma , büyük laf konuşma...


:AHII:
DENİZ SEKİ DİYE BİR ŞARKICI VE BAYHANIN İLAHİ ADALETLE SINAVI
200O Yıllar , 1993 yılında rahmetli Cumhurbaşkanı Turgut Özalın “ Anayasayı bir kere delmekle bir şey olmaz” sözleri üzerine Türkiye de ilk özel televizyonlar kurulmaya başlandı . İlk kurulanda Özalın oğlu Ahmet in televizyonu Stardı.
Hal böyle olunca bu televizyonlar izleyici çekmek için türlü yöntemlere başvuruyorlardı.B u programlardan biride meşhur pop star yarışması idi . Bu yarışmanın katılımcılarından biriside Bayhan isimli bir şarkıcı idi . Bayhan Almanya da büyümüş bir çocuktu. Genellikle arabesk türü eserlerle izleyici karşına çıkıyordu . Hatta bir defasında Juri üyelerinde Hürriyet gazetesi yazarlarından birinin kızıyla evli ve Doğan müziğin genel müdürü Ercan isimli jüri üyesinin teşviki ile İngilizce bir şarkıda söylettirildi kendisine ve Ercan ben artık Bayhanın sesine bu şarkıdan sonra kefilim tarzı konuşmalarda yapmıştı.
Yarışma programı devam ederken bir gün bir programda Jüri üyelerinden Deniz Seki hanımefendi , Bayhanın hapiste yattığını ve bu sebeple pop star olamayacağını belirten görüşler bildirdi ve böyle bi r insanı pop star olamayacağını ısrarla söyleyince Bayhanla arasında bir polemik yaşanmıştı.
Aradan tam 10 yıl geçti . İstanbul narkotik polislerinin yaptığı operasyonlarda uyuşturucu kullandığı ,ve uyuşturucu temin ettikleri gerekçesiyle aralarında ünlü sanatçılarında bulunduğunu bildiriyordu televizyon ve basın … Bunların en ünlülerinden biriside deniz seki idi. Görünüşte güzel sayılabilecek , kumral , yüz ve fizik hatları ile arzulanabilecek , güzel bir kadındı deniz seki , şarkıları da güzeldi .. Pop müzik dalında eserler söylüyordu slow ve hareketli disko tarzında şarkıları yorumluyordu , başarılıydı da , kişilik ve karakter açısından da normal düzeyde bir yapısı vardı ama onu hapishaneye kadar götüren sebep neydi? Kimisi arkadaşlarını suçladı , kimisi yapmasaydı, dedi , kendiside uyuşturucu kullandığını kabul etti ama onu asıl yaralayan , mahkeme hakimin uyuşturucu satıcılığından hüküm kurmasıydı , en çokta bu onu üzmüştü.

Hapiste yatan bir kişi pop star olamaz demişti, yıllar sonra kendi hapiste yatıyor.. Dört yıl hapiste kalacak ,cezası iki yıl kala açığa ayrılacak , son bin yıl denetimli serbestlik olarak geçirecek deniz sekinin cezası yakında bitecek ama ne demiş atalarımız “ büyük lokma ye ama büyük laf konuşma “ hiç kimsenin cezalandırılmama gibi bir ayrıcalığı yok , olamazda kanun önünde herkes eşittir . Önyargılı olmamalı özellikle insanlar hakkında. ünlü fizikçi Albert EYNŞTEYN “ in “ insanlardaki önyargıyı parçalamak , atomu parçalamaktan daha zordur” sözleri aklıma geldi , insanlara önyargıyla yaklaşmamak en iyisi , çünkü bir defa suç işledi hapse girdi diye hiçbir insandan vazgeçme lüksümüz yok.Unutmayalım Hapishanelerde, hastanelerde , parklar bahçelerde , denizler , kırlar kısacası her yer insanlar için …..!

SUAT ENGİN YILMAZ – 2015



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boran Kuşu
Herkesin Yapabildiği İşler
Can Dündar Diye Biri , Tuvalet Deliği ve Kötü Kokular Yağan Gardiyan Ağzı
İnsanın En Büyük Eksiği

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Değiştir... Gücün Yetiyorsa [Şiir]
Zaman [Şiir]
Paralel Olamamalar, Dik Duramamalar [Şiir]
Ama Sen Benim Karımsın [Şiir]
Değerli Varlığımız [Şiir]
Bakışlar - Yüz [Şiir]
Ah Kadınlar [Şiir]
Mahpushane [Şiir]
Eller [Şiir]
Beyaz Giymak Mesele Değil, Mesele Kar Gibi Beyaz Bir Yüreğe Sahip Olabilmek [Şiir]


suat engin yılmz kimdir?

1963 ten beri dünyada bir yer işgal ediyorum


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © suat engin yılmz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.