Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
dinle sevgili! sana duyduğum hayranlığın tadını kaçırıyorsun anlatamıyorum ne gözle görülebilen ne de elle dokunabilen çelişkilerin sahipsiz kalıp açlıktan nasıl öldüklerini bizi aramaktan vazgeçti kader... sen! göremiyorsun sürekli parmak kaldırıp söz isteyen duygularımı söyle, sessizlik mi bu aramızdaki üşümesin, üşütmesin diye mi ikişer üç'er kazak giydirdin bak! bu gidişle benim de kar tutacak içimde şimdi uzaklardasın gece gözlüm selamı sabahı kesmiş ses tonun kuru gürültüler parçalıyor kulak odamın camını penceresini bu gece kalemin ana omurgasına yüklendim aşkı öven dudaklarıma dokundu parmaklarım dilimin kusuru yaprak dökmeyi unutmuş çok utandım aynadaki aksimden ey benim gönül hasretim dokunsan suskunluğumun keyfine dökülse sözcükler dilimdeki hamaktan kıyısında köşesinde kusur kalmasa ne çok ağlattık geceleri ne çok güldürdük kaderi sıska yüreğimizle tutmaya çalıştık aşkın nabzını kalbimizin bir ayağının çukurda olduğunu fark edemedik uzaktan davulumuzun sesi kalp çarpıntımızı hızlandırdı yüzümüzü sakladı mazbut geceler gittiğin günden beri ruhuma yazdığın hayatın on altın kuralını harcıyorum harca harca bitmiyor uçurum yüzlü çağa aklıma sen düşünce en ücra köşelerime yerleşiyor kayıp zamanın kahırla bıraktığı çaresizlikler mucit değilim ki çözeyim gelmiyor aklıma organik fikirler ahh şiir gözlüm inceden inceden dolanıyorsun içime hangi sözcüklere yer versem ferahlıyor içim umudunu bekleyen oklavanın sabrı sitemle tükenirken sigaramın dumanı saldırıyor ciğerlerime bir manzara çiziyor astımın dudaklarına ey benim akşamdan kalma ay yüzlüm yüzümdeki ölü deriyi söküp atsam pul pul döksem de ayaklarıma yaşamın kıyılarında gezer düş kırıklıkları.. Sevdambeyaz Sevda Gencer....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |