Yalnızca hava, ışık ve arkadaşın varsa hiç üzülme. -Goethe |
|
||||||||||
|
zamanım yok içimde henüz yürümeye başlamış hisleri öldürmeye çehremde çevirdiğin sayfaların tozunu toprağını silmeye zaman büyüyen haylaz bir çocuk zaman bülbülün dilinde ilahi aşk dünebakıp çarpışan gagasını ağaçlara veren arsız kuş uyu şimdi yüreğini kemirmesin nöbetçi fareler bırak kalbinin kıyılarında çırpınsın aşk tek bir denizatı uğramaz ayak sesine her aşkın sonu yalnızlıktır alnının çatından öperek mesaisi uzar tek tek çıtlatır parmaklarını sıkıntıdan siyah bir geceye dönüşür acı boy atar içinde hüzündür bütün gün çalışan taşlar toplayan ve ölümdür fantazi kuran dipsiz uçurumların başındaki biraz sağa, biraz sola keser adımlarını en ufak yanlışında herkes kendi başının çaresine bakarken kirpikle kaş arasında değişir günün rengi yürüyen ölülerin çürümüş gövdelerinde şikayet etme en usta parmağının, yaranın üstünde ölüm kalım savaşında olmasından farzet ki parmaklar arası müsabaka yarışında uyu şimdi düşünde kımıldayacak romantik pembeler bir kuyunun dibinde büyüteceksin sarhoş yüreğini benim burda duvarlar boyunca yürüyen düşüncelerim var, örümceklerle göz göze gelen benim burda sessizliğin diline dolanmış bir engerek var bütün gün boyunca aynaya ve suya taşırım kendimi bir mahkum gibi bir anlam veremedim güneşin doğuşuyla batışına dünebakan gözlerimle tertemiz bir sayfa açtım mezartaşı suskunluğumla dudaklarını kımıldatan tanrının ağzıyla yarına yarınlara bakmadan dünün kulaklarını kestim pişman değilim yaptığıma... Sevdambeyaz Sevda Gencer...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SEVDA GENCER, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |