İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
En güzel şiirleri yazan, /Kopyasız.. Dolap aramalarında, /Toplanırdı bütün kızlar, Fotoğraflardan.. Boşuna okumuşum Matematiği, Edebiyatla sevişirken.. Tarih derslerinde, /İyi giderdi Coğrafya, Coğrafya’da, /Tarih.. Ne çektiysek, /Neşet’ten, /Çekmediğimiz kadar.. Abdül’ün balıkları olmasaydı, /Akvaryumunda, Yemlenmek için, /İthal yemlerle, Hepimiz halen okuyor olurduk.. Kütüphane sorumlusu, /Berrin’di, Sağlık Ansiklopedisinin, Cinsel Bilgiler kısmını uhuyla yapıştıran.. Berrin olmasaydı, /Yatılı okumazdık sanki.. Müzik odasında, /Tanışmıştık, İçi dolu ördeklerle, /Müziksiz.. Hep kavga çıkardı, /Yemek sırasında, Aç kalmazdık yine de, Birbirimizi yemekten.. Kız Lisesinin pencereleri görünürdü, Yatakhaneden, /Yalnızlık çektiren.. Tel örgülere bir kere takıldık, /Düşerken, Dursun’un eline, /Kalkamadık.. Basket maçlarında, /Evlenirdi herkes, Süleyman Çelebi’nin kızlarıyla, Şehrin trafiğini, /Şahit kılarak.. Çilli Aydont’tu (Aydoğan) bizi, /Çay Bahçesine diye, Orduevine arka kapıdan sokan.. Ahçılar uğurladı bizi, /Komutanların önünden, Ön kapıdan, /Kepçelerle.. O yokuşu, /Kaç kez çıktı ayaklarım, Kaç ayakkabıyla.. Hep aynı cafe’de enselenirdik, /Nedense, Tik’li Murat’ın yüzünden.. Eski bina’da okurduk, /Kıskanırdı bizi, Yeni Binadakiler, /Göremedikleri için, Ticaret Lisesi’nin girişini.. Geceleri hiç uyutmadı bizi, /Tolga’nın, Sayıklamaları.. Kaç kere unuttum, /Dolabımın anahtarını, Dolap içinde, /Tamer sağolsun.. Ne kazıkçıydı kantin, /Geceleri bisküvileri, İki katına satarken.. Evci çıktığımda, /Anlardım özgürlüğü, Derinden.. Döndüğümde Pazar akşamları, /Yalnızlığı..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |