Tarih, hiçbir zaman orada bulunmamış kişiler tarafından anlatılan hiçbir zaman olmamış olaylarla dolu bir yalan. -Santayana |
|
||||||||||
|
Onsekiz yaşından büyükler girer, /değil.. Birden gelmedin aklıma, /Aşk izindeyken.. Koşuyordum, /Durmaksızın, Uzun bir gecenin ardından, /Hiçbir sabaha.. Sabaha kadar kendini seyretti, /Vitrin içinde, Yalnızlık.. Birgün sonra kar yağdı şehre, /Birgün önce eridi.. Elbette alışmak gerek, /Gereksiz herşeye, Gerektiğince.. Hep en iyi olan kazansın, /Kaybetmenin zaferini.. Hiçbirşeyin yerini dolduramazdı, /Dolmayan boşluk, Gözlerindeki.. Parmak üzümlerini büyüten, /Bir asmanın, Çocukluk anıları, /Terkeden beni.. Avcılar kulübündeydi çocukluğum, Kızamık şekeri kemirirken, /Gülerdim kendime, Ağlarken.. Misketlerimi çaldırdığım zaman, /Büyümüştüm.. Eski dostlar olmadı hiç, /Kalan birkaç tanıdık yüz, Çıktıkça karşıma tombaladan, /Öncesiz.. Masal okumadı kimse bana, /Geceleri, Siyah-Beyaz Vikingler.. Minik bir ampüldü gece lambası, /Soğuk duvarları olan odamda, Kapının arkasında saklanan hayalet, /Getirirdi bütün sabahları.. Pencereden kaçarken kandırdım, /İlkokul öğretmenimi, Sırtında taşırken beni, /Birtek dedem.. İlk çorbayı burnumdan getirmişti, /Müdire hanım, İlk kaçışımda, /Duvarların arkasına.. İlk sevdiğim kız, /Hiç sevmezdi beni, /Ben sevmeden.. Hiç elinden tutamadım, /Müsamerede, /Ferahnaz’ın.. Sonradan gelmişti aramıza, /Beyza, /Ferahnaz’dan önce.. Alper’i hiç sevmemiştim, /Ezbere okurken her şiiri, Şiirden çok, /Alper’i, /Kıskanç şey.. Beyza Alper’i seçti, /Ferahnaz Recebi, /Ben kendimi, Seçemedim bile.. İtiraf ediyorum, /Yusuf kırmıştı Ali dedenin camını, Ben kaçamamıştım.. Bitmişti okul, /Geçmiştim mecburen, Orta başladığında, /Ortadan ayrılmıştı herkes.. Yatılıydım artık, /Ne Ferahnaz, /Ne Beyza, /Ne de ben.. Salı günleri, /Neş’et taşırdı odunları, /Yatakhaneye, Kaldırmak için değil sabahları, /Öldürmek için.. Neş’et bıraktı zaten, /Hepimizi, /Matematikten, Daha Ortanın birinden..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |