İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
Bu ülke ve bu ülkenin siyasal yapısı , tüketme kültürü üzerinde oturduğu sürece , tükeneceksin . Hedef , parti yada bireyler olamayacak kadar büyük . Hedef bizim tüketme alışkanlıklarımız . Müteahhit ve bankalar ama en çok bankalar üzerinden , bugünki ve dünki iktidar ve muhalefetler , halkınının tükenmesine sebeb ve rol oynadı . Legal ve illegal örgütler , rol oynadı . Hepsi , tüketmemizi sağladı . Şimdi , itirazımızı ve sesimizi tüketiyorlar . İzin verme . Yanımızda gibi duranlara aldanma . Üret . kendin için ve bu ülke için , o kurşun geçirmez ruhun için durmadan üret . Ürettiklerini paylaş . Hangi düşünce , üretmeni ve ürettiklerini paylaşmanı söylüyorsa seni kandırıyor . Sevmediklerin , kızdıkların hatta nefet ettiklerinde senin gibi insanlar . Ve sen de en az onlar kadar tüketiyorsun . Bankaların ve müteahhitlerin buna katkısını belki anlıyorsun ama düşünceni sömürenlerin günahını anladığında rahata ereceksin . Hiç bir din paylaşmayı , çalışıp üretmeyi günah saymaz sanırım . Varsa benim boynuma . Hiç halkının iyiliğini düşünen , üretme , paylaşma , der mi ? Diyenler mi ? var . Yada sana bunu söylemeyeneler mi var ? Onlar bilerek ve isteyerek , seni , değerlerini , emeğini , inançlarını , aşklarını , isyanlarını , sömürenler . o zaman otur ve bir daha düşün . sahip oldukların , sana en fazla kaç saat mutluluk veriyor , yoksunluk hissin ne zaman son bulacak . Durmadan isteyen , durmadan tüketen canlılar olmadan yani insan olarak yaşamak da mümkün . Aşk , fikir , emek , üret . Bunları paylaş . Yapıp da mutsuz olursan , bana küfret ama lütfen güzel bir Küfür üret .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Berkant Eker, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |