..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyada insandan çok aptal var. -Heinrich Heine
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Anı > Mustafa Arif Razgartlı




4 Nisan 2013
Belki Bir Gün Bir Yerde Yeniden  
Mustafa Arif Razgartlı
"Allaha emanet ol" son sözüydü...


:AEEH:
Bir zamanlar terk ettiğim veya terk ettiğmi sandığım, hayatımın bir dönemini geçirdiğim bir sokağı ziyaret ettim. Bir zamanlar beni herkesin tanıdığı bu sokakta dolaşırken tanıdık birine rastlamak pencerelerden bakanlardan,sokakta dolaşanlardan bir merhaba,nasılsın sesi duymak,ondan bir haber almak istedim.
Sanki ben bu sokakta hiç bulunmamışım,sanki burada hiç yaşamamışım gibi hiç kimse camı açıpta bana seslenmedi.Hiç kimse tanıdık olsun veya olmasın bir merhaba bile demedi. İnadına dolaştım...Aradım... Sanki kimse bu güne kadar beni görmemişti.Beni hiç tanımamıştı.Tüm sokak bana düşmandı sanki.Hiç kimse ondan bir haber vermedi. veya vermek istemedi. O sokak ,gündüz olmasına rağmen zifiri bir karanlığa bürünmüştü. İnsanların görmesine aldırış etmeden gözyaşlarımı silmeye bile gerek duymadım. Özgürce salıverdim gözyaşlarımı. Gözyaşlarım nurdan yapılmış inci taneleri gibi özgürce yüreğimin ta içinden gelip sanki acıları temizlercesine aktı,aktı,aktı... Gözyaşlarım aktıkça acımın azalacağı yerde, dahada çoğaldığını,dayanılmaz bir hal aldığını anlıyordum.
Acaba ben bunu hak etmişmiydim ? Fazlasıyla hak etmiştim.Hemde çok fazlasıyla haketmiştim.
Sokağın başında durdum ve şöyle başımı geriye çevirip son bir defa;acaba diye yaşlı gözlerle sokağa baktım. O kadar kalabalığa rağmen sokak bomboştu.
Kendime göre haklı nedenlerimden dolayı bunun böyle olmasını ben istemiştim.
"Allaha emanet ol" son sözüydü...
Kaybettiğimi bulmak için geldiğim bu sokaktan umutlarımı yitirmeden belki bir gün,bir yerde diyerek ayrıldım.
Her şeye rağmen acaba o beklenen gün gelecekmiydi ?
Beklemenin kime ne zararı dokunmuşki...

Mustafa Arif Razgartlı



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Yaz Gecesi
Haydiii Gevrek Gevrek Akşam Simidiii...
Ya Vicdanım Ya İşim
N'olur Anne,bizde Kurbanlık Alalım

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Randevu
Bu Kadın Bunları Hakettimi?
Berber
Mechul Sevgili
Canım Ablam - 2
Kahreden Çaresizlik
Defoooool...
Miras Paylaşımı
Canım Ablam
Yıldızlar Hep Kayarmı


Mustafa Arif Razgartlı kimdir?

Yaşanmışları kimi zaman komik,kimi zaman da dramatik şekilde anlatmıya çalışırım.

Etkilendiği Yazarlar:
Fakir Baykurt,Reşat Nuri Güntekin,Ömer seyfettin,Ahmet Haşim


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mustafa Arif Razgartlı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.