..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanat hem bir coşma, hem bir yadsıma işidir. -Camus
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Hasan Pamuk




3 Ocak 2013
Şeytanın Nefreti  
Hasan Pamuk
Sonrası yok.Sen bekle.Ama burda bekleme bu sahne kapandı.Çık dışarı.Hayatını yaşa.Gelince okursun ilan ilan mesajlarda


:AGEB:
Meğer ne çok canı yanarmış insanın baktığı yerde göremeyince görmek istediğini.Meğer ne kadar acı olurmuş hasret denen duygu.Düşünceler doldurur beyin denen beyinsiz başımı.Akıl kalkar gider uzun bir tatile seninle.Yanlız kalmışım kimin umurunda.Hele birde dersin ya ben yokum bir süre.Yok olur yokluğunun varlığında dünya.Perde iner perde perde sahnelerime.Jübilesi gelmiş bir hayattır yaşanan sonrasında yaşanan.Ne seyircisi vardır ne alkışlar.Boş bir tiyatro sahnesi.Yaşam sahnesinin son perdesine hoş geldiniz diye bir ses duyulur sonra.Oyun bitti.Hadi şimdi boşaltın koltukları.Kalakalır çaresizliğin koynunda uyuyan meczup misali ete bürünmüş kemik yığını beden.Soramaz açılmayacakmı tekrar beklesem ben burda.Bilinmeze kalktı az önce gemi görmedinmi cevabı kilise çanından daha kuvvetli çınlar kulaklarda.Sonrası...........Neyin sonrası?Sonrası yok.Sen bekle.Ama burda bekleme bu sahne kapandı.Çık dışarı.Hayatını yaşa.Gelince okursun ilan ilan mesajlarda.Sonra hain bir gülümseme şeytan misali.Gelirse tabi :).........Gelecek.Bana öyle söyledi.Gülümseme kahkahaya karışır.Hayat sana hep gelecekmi dedi.Sen bunca yıldır kapının önünde bekleyenleri görmedinmi.Onlarda senin gibiydi.Çık dışarı şimdi.Yeni aşkların tiyatrosu başlıyor ve senin bilette yemin etmiş yazıyor.Tek oyunu seyredecek başka oyun seyretmemeye yemin etmiş yazıyor.Yemin.......Evet yemin ettim.Yemin ettim ki bir daha dönmemecesine.Ben sadece bunu seyretmek istiyorum ve sadece bir kişi ile oynamak istedim hayat denen oyunun geri kalanını.İşte o an asılıyor şeytanın suratı.Kahkahadan eser yok.Defol sesi çınlıyor kulaklarımda.Defol git.Senin gibiler yüzünden cehennemde ateş kalmadı.Sevgiyi tek kalbe verirseniz ben nerden müşteri bulurum.Sevgiyi öğrenenlerin biletleri tek seans olur.Git ve dışarıda sevgi sandığın bedenlerde doyasıya yaşa ve değiştir hep.İşte gülme sırası bende şimdi.Sana köle olmaktansa sevdiğim için son perdeyi beklemek bile gerekirse bekleyeceğim melun.Sen cehenneminde kalıcı ol ben BİR YEMİN ETTİM Kİ DÖNEMEM.Seni seviyorum canım Sema'm ve bir yemin ettim ki döndüğün gün göreceksin tek seansa alınan bileti.O bilet ömrüme kesildi ve senle seyredilecek sadece.SENİ SEVİYORUM CANIM KADINIM.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kahpe Kurşun
Hoş Geldin Ecel Gir İçeri
Küçük Uğur Böceğim
Sema'dan Düşen Damla
Beklemek İsterken Gitmek Zorundayım
Kahpe Kurşun 4
Kahpe Kurşun 2
Sensizizliği Sensiz Yaşatma
Çürük Sandal
Hoş Geldin Kadınım Gönlüme ve Yuvama Hoş Geldin

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Çocuk ve Sevgi
Hayat ve Sevgi
Kac Kere Saymadim
Unuttum Sayende

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sendeki Ben [Şiir]
Doya Doya Sarsam İnce Belini [Şiir]
Ölümüm Elinden Olsun. [Şiir]
Reva mı Bana [Şiir]
Sana Yemin Sana Söz [Şiir]
Sana Dokunabilmek [Şiir]
Gönlümü Saçının Teline Bağladım [Şiir]
Senindir Ömrüm [Şiir]
İkinci Yarımsın [Şiir]
Hoş Geldin Kadınım [Şiir]


Hasan Pamuk kimdir?

Yazmak yaşananları ebediyete yolcu edecek gemiye bindirmektir. Kalemse o geminin küreği. Mürekkep ummanları ve bembeyaz kağıtta uçsuz bucaksız aklın temsilidir. Bembeyaz sayfalarda özgürce koşabilmeniz umuduyla.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hasan Pamuk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.