Paranız varsa toprak alın. Artık üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Aylar geçti gitti bitmedi sevgin Her gün hasretine hasret ekledim Yaptığın bu zulüm reva mı bana Ağlayan suskun bir kadın tanıdım Kaydı işte gönül elinde değil Sevda çöllerinde çok susuz kaldım Yaptığın bu zulüm reva mı bana Bir kelime duysam bana ödüldü İlk canım dediğin en güzel gündü Âma iken gözüm ilk seni gördü Yaptığın bu zulüm reva mı bana Öpmediğim zaman bana kızardın İllaki söylemem mi gerek derdin Unuttuğum zaman küser giderdin Yaptığın bu zulüm reva mı bana İlk buluşmamızda sarılıp kaldım Elimde çiçeği yere bıraktım Yüzüne bakınca ömrümü çaldım Yaptığın bu zulüm reva mı bana Her derdin ki yeni bahane bulsam Gelecek hafta da yanına gelsem Sıkıca sarılıp öylece kalsam Yaptığın bu zulüm reva mı bana Ne oldu da birden bire değiştin Ben senin uğruna canından geçtim Aşk şerbetin bal dudaktan içtim Yaptığın bu zulüm reva mı bana Sana bir şey sordum evet demiştin Ömrün yettiğince yemin etmiştin Ne değişti şimdi neden vaz geçtin Yaptığın bu zulüm reva mı bana Bilirsin huyumu sensin zaafım Sensiz dünyam bomboş ben bir tuhafım Çok sıkıntı oldu neleri aştın Yaptığın bu zulüm reva mı bana Bu gün yaşlanmışım diline düştüm Senden önce sanki hayaldim düştüm Boşı boş dünyada gezen berduştum Yaptığın bu zulüm reva mı bana Hangi sözü verdim sana tutmadım Resmine bakmadan bir gün yatmadım Kalbimden adını söküp atmadım Yaptığın bu zulüm reva mı bana Ağlayan bir kızdın yüzün mü güldü Korkuların bitti Öz'ün mü döndü Öz güvenin geldi közün mü söndü Yaptığın bu zulüm reva mı bana Kim ne derse desin boyun bükerdin Hep içine atar derde girerdin Sessizce kapanır yaşlar dökerdin Yaptığın bu zulüm reva mı bana Yetmedi mi bana verdiğin cefa Beklemedim senden en ufak vefa Haklı iken haksız oldum her defa Yaptığın bu zulüm reva mı bana Bilir iken bilmez oldu işlerim Görür iken görmez oldu düşlerim İstediğin zaman çekilip gidişlerin Yaptığın bu zulüm reva mı bana Senin bu tavrına alışamadım Eski hallerine kavuşamadım Aylarca bekledim buluşamadım Yaptığın bu zulüm reva mı bana.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hasan Pamuk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |