En tatlı sevinçler, en hiddetli kederler sevgidedir. -Pearl Bailey |
|
||||||||||
|
Binbir çeşit Binbir çiçekli Sahipsiz Yağmursuz Kurak toprakların Süsü... Nerden düştü Yolun buralara Görür görmez tanıdım seni.. Senki Kurak dağların Zirvelerinde yalnız ve özgürsün Hangi fırtına attı seni Yalnızlar şehrine... Yağmuramı kandın yoksa... Seni binlerce sıfat Binlerce sessiz arasından tanımışam.. Neden kaçarsın benden.. Senki bin derde devasın Dermanım sende saklı Ne farkındasın Nede bilen Ustaya bırakırsın kendini.. Üstün çeşit çiçek Altı sade diken... Görünen budur sadece Dikenlerini Gönlüme nişangah eylemişsin Halbuki Sen bu değilsin Herşey Gözüktüğü gibi Olmaz her zaman.... Sen ki Zarifsin Sahipsiz topraklarda Ben de Arifim Anlarım halden.... Ne tipiler Ne Fırtınalar görmüşsün yukarılarda... Ben bilirim seni Bak işte bu kadar Sessiz ve yalnızın arasında tanımışım seni...... Evet sen şehir Balkonlarındaki Manolya, Menekşe değilsinki Ne işin var Burda? Boğazımda düğüm Ciğerlerim de Astım Hazımsız Midem Ve daha neler? Bırakta Gövdene bir çizik atayım Akan Kitre Mühürlensin dudaklarımda Sana yapışınca........ Ve Damarlarımızda Dolaşan kara kan Karışsın birbirine sınır tanımadan... Ve çaresiz topraklarda Köylüye derman ol Bereket fışkırsın memelerden.. Seni Kıvılcım belledim saçlarıma... Tuza banıp Soframa atadım.... Çorumun dermanı sende Yürek yaralarımın Bırakta Arı olup konayım çiçeklerine Bal olup Şifa olayım yaralara... Sahipsizliğin son bulsun benimle Sen ki Çıplak dağları köklerinle korursun Göçüp gitmekten... Benimde Yüreğime köklerini salsana.. Akıp gitmesin Umutlarım yüreğimden Toprağın kayması gibi Zirvelerin çıplak kalması gibi.. Benide al koynuna Yalnızlığını paylaşayım doruklarda... Kevendir senin adın Acıdır senin tadın Kurak toprakların Urbasısın.... Banada yer yokmu yanında Al beni Koynuna..... Köklerin dola boynuma Bekleyek yücelerde Can cana, yan yana... Umut olalım birlikte Umutsuzlara...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |