İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Sen ki Bin derdin dermanısın Cennet meyvası... Ömür denilen sürem Seni beklemekle geçmiş. Bereket Demişler adına... Bana Cennetinde yer yok mu? hiçmi Kabuğun çatlamaz Tanelerin aşka gelmez? Umudumu Gönlümü,yolumu sana adamışam.... Görmezmisin beni? Etrafında nar-ı pervane Beklerim seni... Ben ki Ömrümü sana vermişim Binbir badireye inat... Gözlerim Beyazlar bağladı Hep önüne atmışım kendimi Sevdan söyletmiş beni Şairler bilir Yanık Avazımı Nasıl öttüğümü... Akşamın alacasından Sabahın alacasına Figan ettirmiş Narın beni..... Ve ben bilirim şafaktan Akşama Fark yoktur Azalma yoktur Narımda benim.... En güzel yanan avaz arasına katılmışam... Rengarenk Tüylerim narin boyun süslü tüylerim Bir karış etmeyen Canımla Sevdanı Dağ eylemişim sırtıma... Hiçmi acımazsın bana Şifandan bana düşen pay yokmudur? Sarı yapraklar arasında yuvalamışam Basit ve gösterişsiz Seni Seyretmişim... Her halini Görmüşem vazgeçmemişem... Yüreğinde ki binbir habbeden hiçmi bana düşmez? Sakince... İstersen; Olmamış ekşi Ham Tanenden...? Bilir misin dertleşecek kimsem yoktur benim Eşim hiç konuşmaz Sadece Gözlerime bakar benim. Ben Avaza Gelirim o susar kimbilir belki utancından... Mevla ona sus ve dinle demiştir. Kızıllığın Deme geldiğini gösterir.... Kır zincirleri Gör Avazımı... Ta Zalim Kıtadan gelirim Sırf senin için.. Bununda hatrı yok mudur yanında... Ateştir Avazım İsmime vurmuştur Seninde Kabuğuna Sevdan... İsterem seni Beklerem Seni Bil beni Yeter olsun hasret.. Duy beni... Sev beni...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |