Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Bugün bir karar aldım..Karar işte,bildiğin karar.Hani bütün şartlar oluştuktan sonra verilen ve dönüşü olmayan karar.Yazmalıyım hemen,her zaman. Çevremde anlatabileceğim veya beni istediğim seviyede anlayacak bir insan, kişi ,kurum henüz yok veya ben öyle algılıyorum. Annenin Bir Kurt özgürlüğünde Ruh fırtınası olduğunu öğrendim.Vahşi kurtlar gibi.Psişik duygularında gizli Özgürlük ve mağrurluk..Ama Benim Annem öldü ki…Yerinede yenisi doğmadı.Belkide eksiklik burada. Anne ve sevgi ne muazzam kelimeler.Birden Annemi özlediğimi hatırlıyorum.A harfinin ilk harf olmasına sevinirim her zaman.Anne ‘’A’’ ile başladığı içinde.Birde neyi fark ettim bunusa söylemeliyim;Hala seveceğim ve ortaya çıkmamış İnsanlar var.Öyle hissediyorum.Sevmek Şehvetperest manada değil,Birçok sevme şekli var.. Herkesin annesi kendine kıymetli herkesin annesi biricik….İyide Her iyi Anne her hikayede,masalda mutlaka erken ölmek zorundamı ki?Bir Annenin mücadelesi Onun Yüreğinde hüznü,acıyı sefaleti harmanladığı ve cocuklarını buluşturup öpüp sarmaladığı andır… Anneye sahip olmak hayata sahip olmaktır.Hayat Annenin sarı buğday başaklarındaki duruşudur. İnsanın annesi ne demek acaba?Kader ve takdir demek. Ya sonrası, Ya onun yerine küllerden doğup gelecek Anne ?Sadece Rüyalardamı kalacak?Rüyana bile gelmeyen Anne küskünmüdür acaba?Bu sorularım çok mu basit kaldı acaba?Peygamberimiz ‘’Hiç unutulmayacak Yüz Anne yüzüdür ‘’demiş…Arafta hesap yapılırken Anne yüzünü hatırlamak,sonrası yok. Kadınlar zayıftır ama Anneler kuvvetlidir diyen şair ben sana ne diyeyim….Bu kadarmı estetize edilir? Neyse ne?Ben galiba bugün Annemi özlediğimi fark ettim..Günlerden Cuma..İnşaAllah mekanı cennetir kabri gül bahçesidir ve huzur içinde uyuyordur…Bugün param yoktu.Onun adına Sadaka veremedim…Üzgünüm…ama Onun için dua ettim.Biliyordur… Anneme bir şey demeliyim;Anne Benden su istedin; Hastanede, bir gece boyunca vermedim…O gün bugündür Ciğerlerim yanıyor,hep susuzum…Bilki dışarıda Su bile vermeyin ölüyorrrr denildiği içindi.Yoksa Dünyanın bütün suları sana gelmezmiydi…..Neyse… Servet ALKAN..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |