Yaşamım boyunca, ondan birşey öğrenemeyeceğim kadar cahil bir adamla karşılaşmadım. -Galilei |
|
||||||||||
|
Kara postlu köpekler havlarken Zifirde, Gözlerinde kıvılcım Ve intikam… Isırmak için Bir tılsım koparmak için İman tahtasından… Hatırla beni… Hatırla ki Harut ile Marut Bu vakitlerde başlardı kara büyülerine Kokun Düşerken Geceye… İlham denen iblislerimiz Gün-göçekte Fısıldaşırken gizli gizli Öfkem ateşler içindedir… Konuşmak sessizliğe Seni… Sen ki Alevleri gözükmeyen kirli yüz Kirli Ateş Kirli dudaklı dilber Bir yanım düşüktür Dulda da… Oysa İsmin Sevda idi Utangaç benizli Kor Dağlı Hasret… Beni yığınlar arasında Yalnız bıraktığında… ‘’Senin olmayana tenezzül etmemek’’ Ne onurlu ne asil bir hipotez Doğru sonuç- yanlış zaman… Cehennemi koynuna koymuştur,,,, Senin Cehennemin yalnız başına Kaldığında ısırır seni Anlatamazsın ki Anlayanın yoktur, Olamaz dı zaten Kim Kimin Cehennemini paylaşabilir ki? Her Kapı gıcırdamasında Her telefon melodisinde Ne Büyük intihardır Yüzünün solması…. ‘’Sana mutluluk verecektim’’ Dediğin anı hatırlıyorum da Sahipsizliğime kibrit çakacağın Hiç mi aklıma gelmemişti nedense… Kendimi aldatıyorum şimdi Kalleşliğinle Sahtekar yüzünle Ki Utancından Yüzünde ki im kararmış Günahlarından….. Sen de bilirsin İki satır yazmakla şair olunmuyor Ve iki satır okumakla Ruh verilmiyor şiir denen Merete…. Sana o kadar dua ettimki Bilemezsin: ‘’NE olur üşüsün bu gece Ne olur Korksun bu gece Ne olur Ölsün bu Gece…’’ Kulakların çınlamıştır…. Beni düşünme Can: Her zaman ki gibi Gülü bilmeden Kora düşen biriyim…. Ama: Bir uzun yol havası dilimde Tutturmuşum kendimce: ‘’Nerde Bir güzel görsem Kocası Kötü,Kocası kötü Kötünün koynunda sabah olurmu? ’’ Bence eksiği var: Bırak sabahı da, Kötünün koynunda Ömür bitermi –Ömür bitermi? Her karanlık gecede Her Uğultuda, Kara köpekler Havladığında Hatta Olur ya… Her Yüreğin kanadığında Beni Hatırla….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |