Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Kuşlar sürü ile geçerken Yüreğinin boşluklarından Siyah gölgeler Mor yeleli, Acıkmışken en Zifire,En Doruya Bereketli Başaklar usunda Engine; alabildiğine engine Çedene renkli yığınlara dönüşürken… Öyleydi Kırmızılar içinde Bir Huri ve/ya Afet İlk Gördüğün an; Bir Bakış,Bir Dokunuş, Veya bir Merhaba… Varmıdır böylesi Yürek ısıtan Yalnızlığı bitiren Yaba gibi Az biraz Güneş Azıcıkda imkansızından umut Ayakların seni götürürken… İlk Yalandır oysa; Özlersin; Büyüdükçe istersin Nazlanıyor Dünya…! Nazlandıkça büyüyor gölgeler Mehtaplı bir cürum Gece yarısı buluşmaları… Öyleydi Maviler içinde Bir Yalancı ve/ya Sahtekar Tanıdığın An; Günahlar arınırken Günlük Fitnaz Veya Ferhundedir Sözcükler Alev topu Cümlelerde Varmıdır böylesi Yürek yakan Hainsi Çiyan Ölüme çağıran topraklar gibi İkinci yalandır oysa; Nefretle,Kinle Defedersin Koca Çınarı Öfkeleniyor Dünya…! Öfkelendikçe büyüyor kusmalar Sıvazlansın böğür Nur topu,Kar topu fitneler… Öyleydi Siyahlar içinde Bir Azad ve/ya İntihar Son gördüğün an; Zilletli vedalar Veya bir soğuk Hoşça kal Kim diyebilirdiki Bu Şepşevik Libido … Hırçınlıklar işler tenine Alev renkli,Mor Ve Ötesi Veya Doruklar ulaşılmaz değil Ovamız,Obamız,Otağımız Kor döşlü,Çürük dişli Canavarlardan hediye.. Son Yalandır oysa; Nevrotik Alemşümul lakırdılarda boğarsın Ölüyor Dünya…! Öldükçe yitiyor aşk parmak uçlarından… Aşk üç yerde yalan söyler İnsana…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Servet Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |