"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Dönüp baktığında yeni kavisler yollara döşenmişti. Gitmek istediğin yer, güzel bir hazine gibi belirmişti. Ne sanılırdı ki ? Mevsim bir sonbaharı getirmişti. Suskunluk, sevginin çıkarsız ifadelerini sarınmıştı. Düşman değil eskide kalan kimi simalar, kendini tanımlayamayan karmaşıklıklar.. Tahminin beklediklerini önüne koyacaktır, sorun değil tökezleten boğumlar.. Dağınık, hayalci ve belirsiz bir tavırdır seni anlatan kelimeler.. Biliyordum seveceğini.. Sevilmen zor, belki de an meselesi.. Sanıyordum, yağmurun sesini dinleyeceğini, uzaklaşmak yine de an meselesi. Son kez tanımla bulunduğun yeri, gelebilmek için büyük bir enerji gerekli. Soruların anlatamıyor, bildiğini sandığın şeyleri. Bitirdin yenilenen düzeni, duyguların geçmişte bir bilinmezlik olarak kalacak. Sıkıntıların yeni limanlara demir atacak. Sevineceğim sanıyorsan, kuşkuların esir edecek benliğini asıl. Yeni durumlara ayak uydurmak isteği bir şeyleri baştan bitirdi. Bambaşka bu akış, yeniliyor sevgiyi son kertede. Kaçış değil, kucaklayış, gelecek olup geldiğinde. Bıktırıyorsa da zihinde bu karmaşık durum, güvenmek kalbime her zaman elimde. Kırılan, bir rüzgardan artakalan girift duyguların kapladığı kalp değil kendini ortaya koyan, olmayacak şeylerin esip gürlediği anların gelişi. İstedim belki de bunu. Gurur, yeni hayalleri getirdi. Güvenilmez sanki, farkettirdiğin duyguların, sözlerin, rüyaların. Neden kandırdın kendini ? Bir belirsizlikte anlatmaya yeltendin. Sevineceğim sanıyorsan, evet doğru, güvenmek kalbime her zaman elimde. İstedim belki de bunu !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Selin Araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |