..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun)
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Özlem Salman




24 Temmuz 2012
Sizi Çok Seviyorum Sevgili Dostlarım : -) )  
Özlem Salman
Dostluk, sihirli bir sözcük… Bu sihirli kavramı ne de güzel anlatmış usta şair; Dostluklar Irmak Gibidir şiirinde… Benim dostlarım tam da şairin tanımladığı gibi… Renk renk, çeşit çeşit ve iyi yürekli insanlar…


:BACD:
“İnsanlar vardır;
berrak, pırıl pırıl bir deniz.
Boşa gitmez ne kadar güvenseniz.
Dibini görürsünüz her şey meydanda.
Korkmadan dalarsınız, sizi sarar bir anda.
İçi dışı birdir çekinme ondan.
Her sözü içtendir,her davranışı candan...”
Can Yücel- Dostlar Irmak Gibidir (şiirden alıntı)


Saat akşamın ilk dakikaları… Tüm gün klimaların dahi soğutmayı başaramadığı sıcağın müsebbibi güneş, Ada’nın en Batı’sındaki konumunu aldı. Yavaş yavaş ufuk çizgisine doğru yol alıyor. Rengi kırmızının en koyusunda… Bulutlar bazen kesmek için geçsede önüne, yine de o sıyrılıp gölge edenin ardından, öncekinden daha parlak bir ışıkla görünürleşiveriyor.

Hafif bir meltem rüzgarı. Belli ki Zephiros, Girne’nin yakınında kendi adıyla anılan burunda yaşadığı düşlenen malikanesinden kafasını dışarı uzatmış. Bir yaz günü daha sonlanmak üzere Ada’da.

Evimin, Akdeniz’i kucaklayan görüş açısının keyfini sürmekteyim. Renkli yaz çiçekleri ektiğim saksılar görsel bir şölen yaratmış etrafta. Kediler güzeli Gogo havanın serinliğini, gün batımını izlemenin keyfiyle yaşama sevdasında, balkon korkuluğuna tünemiş. Jazz’ın hiç bir kalıba girmeyen özgür notaları uçuşmaya başladı kuş ve ağustos böceklerinin sesleri arasında.

Yeni yaşımı aldığım günün son bir kaç saatindeyim. Kalabalık bir parti var yaklaşık yirmi dört saattir çevremde. Ne çok sevildiğimi, dostluklarımın uzun soluklu ve sağlam temeller üzerinde gelişmiş olduğunu bana bir kez daha anımsattı bugün. Hayatım süresince en az sevilmek kadar insanları sevmeninde önemli olduğuna inanmanın keyfini tüm gün sürdüm dersem yanlış olmaz. Çocukluk arkadaşlarım, farklı okullardan sınıf arkadaşlarım, geçmişte ve şimdiki çalışma arkadaşlarım, dostlarım, yeni tanıdıklarım ya da sadece bir kaç kez karşılaştıklarım, ailem, kardeşlerim ve elbette ki öğrencilerim, yıllar önce benden ders almış ve üniversiteden mezun olmuş genç güzel insanların hepsi gün boyu beni; telefonla aradılar, sms mesajlar attılar, facebook duvarıma güzel dileklerini yansıtan mesajlar yazdılar…

Üniversitedeki çalışma arkadaşlarımın bol hediyeli, bol mumlu, lezzetli bir doğumgünü pastasıyla benim için hazırladığı parti… Kendimi o ailenin ferdi olarak hissettiğim İletişim Bilimleri Fakültesi’nde yetişmekte olan asistanlarımızın armağanı çiçek ve mor renkli balon… Hepsi içtenlikle güzel dilekler dilediler benim için. Kucağımda çiçekler ve hediyelerle döndüm evime. Kedim Gogo bile şaşırdı halime. Mor renkli ve üzerinde ‘Hapyy Birthday’ yazılı balonumla oynamak istedi ama izin vermedim… :-)))

Bugün bir kez daha yaşayarak deneyimledim ki; hayat bir sürprizler yumağı... Ancak o sürprizlerin hangisinin insanı bulacağı ise biraz kendine bağlı. İnsan dünyaya geldiği an’dan itibaren önce ailesi, sonrada yaşadıkça edindiği çevresiyle varolan bir varlık. Bu yumurta tavuk ikilemi gibi. Çevre insanı, insanda çevresini etkiliyor. Ortak bir paydada buluşmak, özverili olmak, koşulsuz sevmek ise insanın dostluklarını sağlam ve ölümsüz kılıyor.

24 Temmuz sabahının ilk saatlerinden itibaren sosyal iletişim ağındaki sayfama düşen, içtenlikle yazılmış onlarca iyi dilek mesajı bana; benim dostlarımı sevdiğim kadar onlar tarafından da sevildiğimi bir kez daha doğrulattı. Ve ben de onlar için bir şey yapabilmek, küçük bir teşekkür şansı yakalamak adına bu yazıyı kaleme aldım.

Hayatıma farklı yaşlarımda giren tüm güzel insanlar! Benim yaşamımda olduğunuz için çok mutluyum.

Sizin sevginiz, sizi sevmek ve birlikte paylaştıklarımız benim kendimi tanımam için inanılmaz bir öğrenim süreci oldu ve olmakta.

İyi ki doğdunuz dostlarım ve iyi ki varsınız… Hepinizi çok seviyorum:-)))

Özlem Salman
24 Temmuz 2012/ Kıbrıs



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Görsel Bellek Oyunlarından İbarettir Belki de Hayat
Kelebek Etkisi’yle İnsanı Dönüştüren Bir Momentumdur Yaz
Pisi Pisine Kaybetmeyi Umarsızca Geçiştirme Telaşı
Bir Yanım Hep Chaplin ve O Beni Hep Çok Sevdim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yeni Milenyumun Amazonları; Kıbrıslı Kadınlar
"Yirmi Yedi Yaşında Ölen Ölümsüzler"den Biri; Amy Winehouse"un Ardından…
Orjinal Gıbrıslı'lık Adalı Olmak mı?
Medya Öldü, Yaşasın Sosyal Medya!
Kulağa Ne de Hoş Gelir; Sil Baştan!
"Hayat Bir Kutu Çikolatadır. İçinden Ne Çıkacağını Bilemezsin". Forrest Gump
Arşiv Belgelerini Kıbrıs'ta Aramayın!
Bir Zeki Müren Geçti Bu Hayattan

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bu Dünya’da Yaşamak Bazen Çok Ağır Geliyor [Eleştiri]


Özlem Salman kimdir?

‘Kurguda tıpkı hayat gibi; içinde binbir değişkenin rol oynadığı bir döngü. . . ’ Yine tıpkı hayat gibi, o da doğrusal atımlı bir hareketle değil, zaman ya da ışık benzeri dalgasal bir karaktere sahipti. Hayatın merkezinde doğanın kendisi varken, roman kurgusunun merkezindeki yazardı.

Etkilendiği Yazarlar:
Shakespeare,Tolstoy,Nazım Hikmet, L. Aragon, Yannis Ritsos, Özdemir Asaf, Can Yücel,Nietzsche, C. Dikens, Pablo Neruda, Yevgeni Yevtuşenko..daha doğrusu dünyada iz bırakan edebiyatçılar, filozoflar..


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Salman, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.