..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Selin Araç




11 Temmuz 2012
Fırtına Heyecan ve Mana  
Selin Araç
İsterken koşarcasına uzaklaşmak, bildiğini sandığın siluetlerden.. Ne doğru ne de yanlış aldığın haz yenilenen gelgitlerden.. Korku eteğini tutacak sanırsın, cesaret en derininden.. Beklediğin bir heyecan fırtınası alışılagelmiş, kaplıyor kökü geçmişten.. Dolanıp duruyor ayaklarına, engellemek istercesine.. Kuşkuları alevlendiriyor, terketmeyi bilircesine.. Arkanda bırakıp, gidercesine.. Elinden tutup, her şeyi unut diyen bir ezgiyi dinlercesine..


:BBCF:


Dalgalanan, yerli yersiz ortaya çıkan.. Simsiyah bir gecede umuda sarılan.. Işığı gördüğünde yenilenen, kalbini sevgiye teslim eden..

Hiç göremezsin sahteliğe bulananların gerçek yüzünü, içindeki parıltıyı yitirmeyene kadar..

Sıcak bir mutluluk binlerce kez katlar, oldurur bambaşka duyguları.. İlerisi renkli, keyifli anlara dönüşür.

Bir su kenarında sudan bir damla, kalbinde bir hatıra, uzakta bir mola.. Nedir sanki hüzün birikintileri, üzerinde hayallerinin günlerin getirdikleri.. Bildiğin yeni bir yaşamın geçitlerinde yardım eder adımlarını doğrultmana..

Seyirci kalınan eski anılara, sırtını dönüp alıştığın bir fırtına.. Sonrası harika bir mutluluk, heyecan ve mana..

İsterken koşarcasına uzaklaşmak, bildiğini sandığın siluetlerden.. Ne doğru ne de yanlış aldığın haz yenilenen gelgitlerden.. Korku eteğini tutacak sanırsın, cesaret en derininden.. Beklediğin bir heyecan fırtınası alışılagelmiş, kaplıyor kökü geçmişten..

Dolanıp duruyor ayaklarına, engellemek istercesine.. Kuşkuları alevlendiriyor, terketmeyi bilircesine.. Arkanda bırakıp, gidercesine.. Elinden tutup, her şeyi unut diyen bir ezgiyi dinlercesine..

Bilirsin.. Sırtını dönüp, alıştığın bir fırtına.. Sonrası harika bir mutluluk, heyecan ve mana !.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gizli Sarmal
Renklerin Dansı
Devasa Hareket
Ezberinde Yedi Renk Dünya!
Yeni Dünya
Durgun Sulardaki Fazladan Bakış!
Durak
Heyecanlı Kayboluş!
Taşlar ve Oyun
Yeni Yol

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut Işığı
Stratejinin Gücü
Güzel Başlangıç
Gizler ve Yalan
Işık Oyunları
Hız ve Dünya
Sarsıntı
Mutluluk Hediyeleri
Gerçek Bir Derinlik
Beynin Gizli Sırları ve Dünya

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dehliz [Öykü]
Gizemli Yedi Canavar ve Büyük Savaş! [Öykü]
Labirentteki Büyük Sır! [Öykü]
Doruk Noktası [Öykü]
Güçlü Zamanların Yorgun Yaratıcısı [Öykü]
Heyecanın Sarsılmaz Doruğu [Öykü]
Ulaşılan Düşünce [Bilimsel]


Selin Araç kimdir?

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları, Halkla İlişkiler bölümünden mezunum. On seneden fazla zamandır yazarlık yapıyorum. İstanbul Kültür Üniversitesinin internet sitesi Kentometrede deneme yazarlığı yaptım. . Seçtiğim konuları, psikoloji, kişisel gelişim, felsefe, mizah ve edebi açıdan yorumladım. İnsana dair insanı tanımaya, kendini tanımaya ve anlamaya yönelik konular, başarılı, mutlu bir yaşama ulaşma yolları, bireysel ve toplumsal sorunlarla ilgili yazılar yazdım. Denemeler dışında şiir yazarlığı ve alanında başarılı ve tanınmış kişilerle çeşitli söyleşiler yaptım. Bir süre haber sitesinde köşe yazarlığı, uzun süredir de blog yazarlığı yapıyorum.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selin Araç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.