Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Birincisi... O nazik, o narin adam. Haberi bile yoktu aşkımdan. İkincisi sessizce gelip geçti. Ancak gittiğinde anlamıştım onu sevdiğimi. Üçüncüsü haşindi o zamanlar olduğum gibi. Kavgayla ve yumruklarla severdik birbirimizi. Dördüncüsünün siliktir kalbimdeki izi. Beşincisi bir hayaldi. Sadece o bildi yüreğimi. Altıncısı da kağıt ve mürekkepten ibaretti. Mükemmeldi. Dürüst, çıkarcı ve bencildi. Yedincisi, sessizdi. Sessizliğime seslenirdi. ve paylaşırdık biz onunla sessizliği. Susarak severdik birbirimizi. En dokunulmaz şeydi aramızdaki. Altıncısı Ehlikeyf biriydi. En büyük hayalim, Denizin kıyısında, alaturka bir müzikle, dinlemekti soluğunu, göğsüne başımı koyup dalgayla karışan. Ve koklamaktı nefesini, anason kokan. Anason kokusunu sadece onun hayali bana sevdirebildi. Oysa o tüm bunlardan bihaberdi. Yedincisi... Onu sevdim mi ki? Dost muydu, sevgili miydi? Kalbimdeki karmaşanın cismiydi. Sekizinci gereksiz bir idealdi. Dokuzuncu... Önce mutluluktu, Sonra, suskunluğuyla ezip tüketen, Kıran ve engelleyen Ve utandırıp küçülten bir mutsuzluk oldu. erişilmez ve gizliydi. İlkinden bile önceydi. Önce hayranlık, Sonra aşk, sonra merak. Önce hepsinden yakın, Sonra hepsinden ırak. Önce zararsız bir zafer, Sonra hoyrat bir yenilgi...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Eylem Yurtsever, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |