..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Mehmet SALİH




3 Mart 2012
Yürüyüş  
Mehmet SALİH
Ben, ailem ve sağlığım hariç tüm servetimi kaybetmişken bazıları başarılarla dolu bir geçmişle çok büyük bir servet sahibi oldular


:AFIH:
Yürüyorum.İşten yeni çıktım.Cumartesi saat 13.10. Bozulmuş kilit taşlı kaldırımlarda, arkadaşın yanına doğru gitmeye çalışıyorum. Kaldırımın taşları öyle girintili çıkıntılı olmuş ki adeta tipik bir ''topukkıran''. Ayakkabımın topuklarını kırmamaya, bileğimi burkmamak için sürekli yeri kontrol ederek yürüyorum. Bana,yürümek için havanın soğukluğu, sıcaklığı farketmiyor. Ama, yine de en rahat bahar yürüyüşleri oluyor. Bahar yürüyüşlerinden sonra kış yürüyüşlerini yaz yürüyüşlerine tercih ediyorum. Gaziantep'in Gazi Muhtar Paşa bulvar'nda nerdeyse tamamına yakını ingilizce isimlerden oluşan mağazaların önünden geçerek yürümeye devam ediyorum. Bir mağazanın adı dikkatimi çekiyor, eski bir dostumun mağazası. Uğrayıp selam vermek istiyorum. Ama, onun ulaştığı zenginliği düşününce uğrayıp ilgi göstereceğinden emin olamadığımdan mağazanın önünden sesszice geçip gidiyorum.

Ben, ailem ve sağlığım hariç tüm servetimi kaybetmişken bazıları başarılarla dolu bir geçmişle çok büyük bir servet sahibi oldular. Bir zamanlar bu adamların her türlü konuyu danıştıkları ben, artık aranmayan sorulmayan bir adam oldum. En kötüsü de bulunduğum durumdan en çok kendim nefret etmem. Biliyorum şükretmem gereken çok şeyin olduğunu biliyorum. Ama, hayat beni hatalarımdan dolayı acımazsızca yıkımlara uğrattı. Şükür etmem bile ailemin ve kendimin geleceğini mahvettiğimi düşüncesini bana affettiremiyor. Her cumartesi şıhcan civarında ki dostlarımı görmeye giderken kendimle bu iç hesaplaşmaları yapıyorum, yapıyorum ama hiç bir şeyi çözümleyemiyorum. İşte belkide bu sürekli kendimi cezalandırma isteği bu yalnız yürüyüşere neden oluyor.Ta ki dostlarıma kavuşuncaya dek. Onlara kavuşunca iki gerçek dostun ilgisiyle, ikramlarıyla, espirileriyle rahatlıyor ve adeta hiç yürüyüpte 30-40 dakika boyunca kendini eleştiri yağmuruna tutan ben gidiyor, sakin, huzurlu birisi olarak onlarla evime dönüyorum. Dostlarımın sayısı bir elimin parmaklarından daha az olması onların ne kadar değerli olduklarını çok iyi anlatıyor. Ve herkese en azından haftada bir gün bir dost terapisi öneriyorum. Ama, biliyorum ki haftaya cumartesi yine yürürken kendimi eleştirmeye devam edeceğim. Sizce?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Elliyi Devirmek

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nice Yıllara Gülüm!..
Allah'ım Ben Ne Kadar Şanslıyım!..
Özgürlüğümün İlk Adımına...
Bir Tebessümle Başlar Her Şey!..
Seninle Gurur Duyuyorum, Kızım... 2
Neşem Hep Beş Dakika
Uyan ve Gülümse!
Çeyrek Kalayı Hissetmek...
Sevgi Üstüne Düşünceler...
Her Şey Neden Yavaş Gelişiyor? Bir Kendinle Yüzleşme Yazısı…

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mor Menekşe [Öykü]
Ne Kadar Ekmek, O Kadar Köfte! [Öykü]
Oyun Bitince 1 - 2 - 3. 4. Bölüm [Öykü]
Kır Kahvesinde [Öykü]
Saat 03. 00. Aşkım!.. [Öykü]
Arabamı Verin Kardeşim!.. [Öykü]
Umutlar Yeşerirken [Öykü]
Çuvalı Çıkartmak... [Eleştiri]
Şehit Ailelerinin Tepkisi Artarken... [Eleştiri]
Avrupa Türkleri Neden Sevmez [Eleştiri]


Mehmet SALİH kimdir?

Yazabilmek özgürce,limitsiz. . Ama,kırmadan sadece sevgiyle. Art niyetsiz,kavgasız bir yaşam dileğiyle

Etkilendiği Yazarlar:
Kamuran Esen, Uğur İzzet Karakoç,Funda Bilgili ve tüm izedebiyat ailesi


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet SALİH, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.