Konuş ki seni göreyim. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Cumhuriyet tarihin’de ilk kez Şerefli Türk ordusuna Komutanlık yapmış olan Sayın Başbuğ’a bu denli dengesizce yapılan suçlama yuh artık dedirten cinsten ve tarihte örneğine hiç rastlanmamış bir suçlamadır. Bazı zihniyetler uzun yıllardır Türk Ordusunu yıpratma ve sindirme politikası dahilinde yaptıkları bazı eylem ve davranışlara,küstahça ve adice denilebilecek bir yenisini daha eklediler. Ama bu sefer gerçekten hadlerini aşıp çizgiyi geçmeyi başardılar. Örgüt kurmak ve yönetmek. Ne demek isteniyor. Bahsi geçen bu kişi Türkiye Cumhuriyetinin 26. Genel Kurmay Başkanlığını yapmış üst düzey bir komutandır. Ve şu anki hükümet tarafından bu mevkiye atanmış ve şu an ki hükümetin iktidarı süresince bu görevini iftişa etmiş bir generaldir. Kaldıki genel kurmay atamalarında her detaya bakılan; değil, kendisinin dosyasında,aile bireylerinin ve görüştüğü insanların dosyalarında dahi, en ufak bir kara leke olması durumunda terfi etme hakkı elinden alınan komutanların nasıl oluyorda koskoca bir terör örgütü kurabilecek bir komutanı genel kurmay başkanlığına getirile biliyor? Daha da ötesi ,görevi süresince böyle bir faliyet içerisinde olduğu emekli olduktan aylar sonra anlaşılabiliyor. Terör örgütüne açıkca destek verenler, Meclis sıralarında pişkin pişkin otururken, ölen teröristlere şehit ünvanını yakıştırıp terör yakınlarını devletin makam otosu ile gezdiren,devlet alehine eylem yapanları daha sonra kahramanlar gibi karşılayanlar daha da ötesi bu ülkenin ekmeğini yiyip bu ülke alehine söylemler yapanlar hala rahatca milletin gözü önünde salına salına gezerken, nasıl bir adelet sistemidirki Devletin şerefli Ordusuna Komutanlık yapmış bir generali böylesine adice ve pervasızca bir suç ile yargılıyor. Amacı bu denli aşikar olan bir yönetime artık gerek sivil gerekse askeri oteritenin dur demesinin vakti gelmedimi? Yada bu kadar derin uykuya dalmış bazı kesimin artık uyanma ve silkinme zamanı gelmedimi? Velevki her türlü suçlama gerçek. Tüm dünya bu olayı nasıl algılacağı, ve koskoca Türk ordusunun prestijinin ne hale getirileceği hiç mi göz önünde bulundurulamıyor. Şimdi o boykot eylemleri yapmaya çalıştığınız ve yıllardır AB yalanı ile bizleri oyalama taktikleri kullanan o devlerler, Şanlı Türk ordusu için terör kelimesi kullanırsa sakın onları değil bu olguya sahip olmalarına olanak sağlayanları suçlayalım. Artık komuta kadrosu bitti, nasip askerlik yapıp tezkeresini alan vatandaşa. Silivride görüşürüz tertip....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © murat temüroglu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |