Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Yer türedi, hak batıl gayet çokça harami Yerdeki belirsizlik, kim usta, kim acemi Hazım uzvuma bağlı, teferruat ve egzoz, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Bu uzun maratonda, beş, on kişiydi atlet Düşürüp de geçtiler, çaren var mı tababet Teşvik fonu, göz hakkı, halkımıza vekalet, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Kimine cağ kebabı, kimine peynir, ekmek Çerezi, meyvesiyle hazırdır yağlı yemek Yenip, içilip biten tam gres yağı demek, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Köşe dönme telaşı her çapulun düşünde Gizli bireysellik var, çok kulunun işinde Şerik sistemi kurmuş elde, yüzde, kıçında, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Çalışmakta hak yolu hane başı üç çocuk, Köşe taş, kilit nokta futbolcu ol az buçuk Bu yapıyı düşünün münhaldır filozofluk, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Eğilmek bel eskitmez, değer kazanır emek İçteki biz, dışta onlar bilerek savaş vermek Bulursan açık kapı, Devletten yağlı yemek, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. İlahi Neyzen Tevfik şeytana ne yoklattın Tesadüf bir et yesen kolonya mı koklattın Bizler birer kartlıyız, sen peşin zarta attın, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi. Kimileri han, hamam, kimi çadır kuruyor Kimi haksızlık derken, kimisi baş yarıyor kimi de yaşamağa tuvalet yapmak diyor, Mazotu, gazı bizden böyle yürüyor gemi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |