..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Mutlu Özçelik




12 Nisan 2011
Son Fedakarlık  
Mutlu Özçelik
Sevgilisini üzmemek için yalan söyleyen adamın hikayesi...


:ADIJ:
Eminönünde sımsıkı bir paltoma sarılmış bekliyorum seni. Hafiften bir meltem esiyor ama meltem mi yoksa senin sıcacık nefesin mi bilmiyorum. Ve beliriyorsun sokağın başında. Hafiften bir gülümsüyorsun işte bu yeniden güş, direnç verip ömrüme ömür katıyor sanki...

Alıyorum seni kollarımla ve sende sıcacık bir öpücükle karşılıyorsun beni. Yürümeye başlıyoruz sahilde. Yavaştan yoruluyoruz ve bir banka oturuyoruz.

Ufak bir simit, iki çay bakıyoruz keyfimize. Sinema, eğlence, yemek derken ayrılık vakti geliyor, ikimizinde gözlerinden gelen ufak yaşlar, hafif gülümsetiyor bizi. Her ikimizde yarın yeniden buluşacağımızı bile bile ağlıyoruz. Ama ayrılık vakti gelmiştir. O anda aklıma birşey geliyor, "Bugün bana gelsene?" tabii aşığız birbirimize. Kabul edip "tamam" diyorsun. Ufak bir taksiye atlayıp evimize gidiyoruz. O akşam beraber birbirimize sarılarak sımsıkı şekilde uyuyoruz.

Sabah olunca uğurluyorum seni. Bir hafta sonra gene buluşuyoruz ama bu bir hafta içinde neler olmadı ki? İşim nedeniyle Amerika'ya gideceğimi söylüyorum, ilk önce şaşkın gözlerle bana bakıp "hemen mi?" diyorsun. Ben gözlerimden akan yaşlarımı hafifçe silip "Evet, bu akşam uçakla" diyorum. Koşarak uzaklaşıyorsun benden. Ben ise arkandan koşmanın fayda vermeyeceğini görünce havalimanına doğru yürüyorum çantalarımla. İki gün sonra Amerikada ki toplamtımda aniden göğsüme giren ağrı yüzünden arkadaşlarımla birlikte benim için doktora gidiyoruz. Akciğerimde ki leke yüzünden kanser olmuşumdur ve ömrümün bir ayı kalmıştır.

Ben bu duygular içindeyken iki hafta geçiyor ve geri dönüyorum.. Öleceğimi biliyorum ya, bir kız arkadaşımdan rol oynamasını istiyorum. Sevgilim gibi görünüp seni benden ayıracak ve böylece sen benim ölümümü görmeyip, üzülmeyecektin.

Ve sen kafede görüyorsun bizi. Ve o akşam eve geldiğimde daha önceden tahmin ettiğim gibi kapıyı hiç birşey demeden yüzüme kapatıyorsun. O gün ben bir otel yatağında seni düşünüyorum.

Ve bir ay geçmiş ruhumu tanrıya vermiştim. Ruhumu yaratana vermeden önce rol oynayan arkadaşıma ben ölünce her şeyi sevgilime söylemeni, gerçeklerini anlatmanı istiyorum demiştim. O da "tamam" deyip kabul etmişti. Simdi o sözünü tutup kapına gelmişti. Aslında nefret ediyorsun ama ne diyeceğini de merak ettiğin için ses çıkarmadan alıyorsun onu içeri. Anlıyorsun olanları ve ağlıyorsun hemde çok ağlıyorsun.

Ama çare yok, olan olmuş ve ben toprağın altındayım. İzliyorum seni.. Ve gece ufak bir mırıltı duyuyorum senden;

- Yanına geliyorum canım benim!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bencil Doktor

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İçkici Hamallar [Deneme]
İhanet [Deneme]


Mutlu Özçelik kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mutlu Özçelik, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.