..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > çiğdem taş




8 Nisan 2011
Ben Kavun Likörü Kokacağım ve Her Fırsatta Seni Göt Edeceğim  
çiğdem taş
Yani başa dönmem gereksede. Gene de sana dönmeyeceğim. Beni unut. Ben, kavun likörü kokacağım. Ve her fırsatta seni göt edeceğim.


:BBGD:
Yarın sabah öleceğimi bilsen yanımda olurdun. Bunu görmek için gelirdin.

hayır, çünkü görmezsen buna inanmazdın. Bunu kesinlikle görmeliydin.



Üzgünüm. Ölmeyeceğim. Burada durup yazacağım. İçeceğim. Kanını sikeyim senin diyeceğim.

Kavun likörü kokacağım. Zekamla bazı adamları göt edeceğim. Göt olacaksın çünkü senin dışında sevdiğim bütün adamlarla sevişeceğim. Yani beni sevmen için bir nedenin kalmayacak. Eşitiz ilkesini benimsemek zorundasın.



Benim de hakkımdı yazdıklarımda mevsimlerin güzelliğinden bahsetmek. Bir doğa olayını abartıp aşk’a kelebek takmak. Seni sevmenin kutsal olduğuna inandırmalıydın beni. Gelecek vaadleri yerine bana yanında olduğum anı vermeliydin. Ve sen benim dışımda ki kadınlara bunlardan söz ediyorsun. Benden aldıklarını onlara veriyorsun. Üzerimden prim yapıyorsun. Sonra çiğdem beni çok sevmişti diyorsun. Çiğdem seni nah sevmişti.

Seven insan gider mi? Ömürlüksün, ilahi. Başım çatlıyor inan.



Sen sevilecek bir adam değil yatılacak bir adamsın desem bu seni yüceltir. Orospusun sevgilim. Ve ben aşkı temize çekemiyorum bedeninde, yazsam olmuyor. Kendini kelimelerime düzdürüyorsun.

Özlemek seni facianın eşiğinden düşmek nikotin kokan ağzına. Oysa ben ağzı bozuk kalemi bozuk bir kadın olmayacaktım. Bunları yazıyor olmayacaktım. Kendimi bahara hazırlıyor olacaktım. Kendime yeni elbiseler alacaktım. Spor yapacaktım ve kiloma dikkat edecektim. Ayaklarımın ve yüzümün bakımını ihmal etmeyecektim. Beni düşünüyormuş gibi yapıp beni kendilerine alıştıran adamlar gidince onların hayatlarına sıçmayacaktım.

melek kesilecektim yere. Masum olduğuma inanacaktım. Yani başa dönmem gereksede. Gene de sana dönmeyecektim. Bunu unut.



Beni sevme ama saçlarımı ihmal etme demiştim. Asırlık acılar asılı duvarlardan beter bir kaderleri var her telin ayrı ayrı biliyorsun. Zulüm edilmiş bir iç taşıyorum. Kaburga kemiklerimin kırılıp organlarımın dökülmesinden ve bazen kafeinsiz kalmaktan çok korkmuyorum öksürürken.

Kimseyi inandıramadım ciğerlerimle sevdiğime. O değil de kimse beni ciğerleriyle sevmedi.

Abajur seçmek kadar zordu kendime kader biçmek. Aseton kadar hüzün kokuyordu üstelik. Ve dudaklarımdan taşan ruju silmiyordu parmakların. Yanaklarından rimel süzülen kadınlara hep hayran hayran bakarım. Ben çok çirkin ağlarım. Omzuna yaslandığım hiç bir adamın kokusunu doğru düzgün hatırlamam. Çünkü hiç birinin kendi kokusunu duymadım. Ve bunun ne kadar acı olduğunu bilmem yazmama gerek var mı?



Benim ıslak bir şeylere ihtiyacım var ter gibi yaş gibi. Taş gibi bir yumruğa. Güçlü ellere. Keskin zekaya.

Aptal ve tek gecelik orospu heriflerle ağızlarında aşk sevişmekten bıktım.

Düşünmekten de. Benim yerime düşünecek birilerini ararken buluyorum hep kendimi.

Yüzüm bana ihanet ediyor. 22 yaşındayım ve çok fazla gözlerimin etrafındaki kırışıklıklar. Tek derdimin bu olmasını ve kendi kokan bir adama sarılıp uyumayı öyle çok isterdim ki.



Yani başa dönmem gereksede. Gene de sana dönmeyeceğim. Beni unut.

Ben, kavun likörü kokacağım.

Ve her fırsatta seni göt edeceğim.



08.04.2011

Çiğdem taş

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Bir dene!
Gönderen: Mehmet Ali Özler / ,
13 Nisan 2011
Sanırım aşkı düşünmemek yazılarınıza iyi gelecektir. Bir de gereksiz yere fazladan argonuz var. Saygılar.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Adım Hüzün Bir Demlik Şarap'a Denk
Beni Öp Yere Tükür!
Hani Herkez Ben Gibi Olsaydı
Egolarınızın Renkleri
Birbirini Çeken Zıt Kutuplar
Sızı | Yorum Geceye
Terk Etmek

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hasankeyf Gibiydi Aklım Başka Bir Aklım Yoktu
En Son Kendine Varanın Götü Boklu.
Sofia'ya Mektuplar 127
Ben Seni Ana Avrat Dümdüz Sevdim
Annesini Öldüren Çocukları Asla Affetmeyeceğim
Efsaneye Göre Beynine Bir Zar Dikildi ve Ben Onu Deldim. Zeus Kesinlikle Böyle Olmasını İsterdi.
Masumsunuz Bayan
Kalple Gerçekleştirilen Her Eylem Kendini Tüketir
Sensizliğin Güncesi
"M" İçin

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mutlu Musun? Ben Mutluyum [Şiir]
Severdim Kırmızıyı Dudaklarım Öldürülmeden Önce [Şiir]
Rüyasın Sen Aşk Değil [Şiir]
Siyah [Şiir]
Ben Seni Sevdim [Şiir]
03: 21 [Şiir]
Yüzümde Meleklerin Derin Parmak İzleri [Şiir]
Adam Oldun Mu Sevgilim? [Şiir]
Hayatımdaki İnsanlara [Şiir]
Ne Kadar da Kadınmışım [Şiir]


çiğdem taş kimdir?

Yazdıklarım kadarım ötem yok. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © çiğdem taş , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.