Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Merhaba... Çok uzun bir ara oldu bu farkındayım. Ama çok yoğunum şu aralar bildiğin gibi değil. Bu hafta vize haftam. Bana dua et nolur. O kadar stresliyim ki etrafımdaki herkesi kırıyorum. Saracak yer arıyorum resmen. Sağ salim bir atlatabilsem şu haftayı... Sana da bu yüzden yazamıyorum epeydir. Tabi bir de sürekli konuştuklarımızı düşündüm. Artık iradeli olup sana verdiğim sözü tutma vakti geldi. Dediğim gibi benim için en önemli şey senin mutluluğun. O yüzden artık senin hayatına müdahil olmaya çalışmayacağım. Senin iyi olup olmadığını merak ediyorum tabi. Ama bana kendini ne kadar açarsan o kadar haberdar olacağım senden artık. Sanırım bu kararı vermekle çok doğru bir şey yaptım. Çünkü ister sitemez senin hayatında bir baskı oluşturduğumu düşündüm hep. Sana bir şeyler sordukça sen de cevap vermek zorunda kaldın. Benimle konuşmak isteyip istemediğini düşünmeden hareket ettim. Hatalarımı telafi etme zamanı şimdi. Yazılarımı okumayı sevdiğini söylemişsin. Buna gerçekten çok memnun oldum. Bu şekilde bana gerçekten çok yardımcı oluyorsun. Bunun için ayrıca teşekkür ederim. Artık bitirmeliyim mektubumu. Söylemek istediğim çok şey var daha ama onlar da sonra artık... Dualarını eksik etme. Hoşçakal...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hande Özbudak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |