Anlamak beğenmenin başlangıcıdır. -Spinoza |
|
||||||||||
|
yalnızlığımıza sarıldık geceler boyu ah ! ne kısa. Bana ,böyle bir yalnızlıktan söz edilmemişti ki doğarken! örten olmadı çıplak kalmış yaralarımı çığlıklarımdan arda kalan s-arayı duyan olmadı.. gözlerimiz dokunduğunda yalnızlığımıza hiçbirşey kalmazdı kim bulabilirdiki kayboluşluğumuzu el yordamıyla … uçurumdu gözlerin her defasında ne bakmaya kıyabildiğim ne dokunmaya yutkundukça paslı bir hançer gibi eriyen mum gibi ,damla damla... bu muammayı birlikte nasıl bulduk ki kucağımızda o denizin kurumuş dudaklarında bu kayanın en yobaz ucunda yol alan dalgın gemiyi şimdi kim nereye savurdu. Sen ve ben okyanus görmemiş gözlerimizle gemilere özenen sandal gibiydik ellerimizde Tevrat’tan yırtılmış sözler ile.. “Kelimenin” gözyaşını asa “Sevgilinin” göremediği rüya idik kayalar ! kayalar !! çığlığımıza kayalar çarptı keskin ve yobaz kayalar... Şimdi dönemecinden bakıyorum hayatımın uçurumuna tüm kuşlar uçmuş yitirdiğim sevinçlerimin üzerinden evlatlık vermişim bende kendimi bu kuşun gözlerine! Issız bir ateş gibi yanıyormuş yağmur bende kırıldığı yerinden birleşmiyor ki hayat, yaşamak sunuluyor ömrüme, bir kase zehir içinde! kazandıkça hep bir yanım kaybediyor eksiliyor ömrüm.. ama bilemiyorum hüzünlerimden geriye doğru saymayı.. eskiyor hüznüm.. ama bilemiyorum ömrümden geriye doğru susmayı.. eskitiyor zaman.. ama bilemiyorum senden geriye doğru yaşamayı.. ardını noktalayan bir cümle gibi noktalamaya başladım kendimi.. sorgusuz sualsiz başlayabilirdim oysa yaşamaya içimde,yeni başlayan ölüm orucunun ılık nefesi!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © abdulkadir öztürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |