Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Nedenlerin sildiği bu rüyayı nasıl yıkar amaa kalmış yanlarımızla… Kanında bulunmayan gizemlerin Kirletilmiş ten artıklarında Yol arar… Mahremiyetini kaybetmiş bir dua sanki alın yazısı suretinin yalana bulaşmamış masumiyetinde boğulur ömür ve Düşüncelerin kanı olur masumiyetin Ne kalır yazgımıza.. Göbek bağına bırakılmış anne okşayışı Anne dediğim yaratılmamış yokluk… yarınları saklamıyor ki acılar.. şimdiki zamanın kanı akıyor sözlerime Masalsız bir uhrevi hayat düşer karnı şişmiş bir dünyaya Tuvalsiz kalmış resim kendini çizer aynalara Rüzgarsız bir yelken hüznü Düşer kötürüm yarınlarımıza. Gözyaşı azığında Çıkınına konmuş güvercinleri nasıl avutasın Değil mi ki Yokluğu bulmuşsa bu ten Takvim düşer. yetimlerin evi olur avuçlarım Yağmur yağar Kar düşer Çıplak ayakların düşü olur yol Utancıdır yer-yüzü Ney’den süzülen y(t)aş.. Bir ömrün kaç seçeneği var ki ölüm karşısında Allah’ında gözyaşı var sıcak mı sıcak Bildiğim bir bu kaldı onun hakkında.. Sağır ve dilsiz kalmış bir zamanı bekliyor dudakların Uyur mu söylesin bir bilen Ağrıyan diş Kanayan yara An lat ır ken Kurur dil ayak sürüyen ölü(beden) elbet düşer..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © abdulkadir öztürk, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |