Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
''bekliyorum seni ;düşlerini geçmişini geleceğini ;öyle bir havada gel ki ......beraber ölelim '' .. sıkıştırılmış bir dünyanın içinde ... dili tutuk farklı seslere kapalı bir halde herşey sokulmuş bir şekilde bekliyor gün dünyayı ...hazırlanmış gerçeklerini sunarken yaşam ....kırıntılarını dökerken bayat ekmeği pencere kenarına ....soluk bir mavi içinde gökyüzü.... durulmuş zamanların içinde bir bardak çayın sıcaklığıyla avunurken ......pencereme serceler coktan işgal etmiş durumdalar ..... açığa cıkan kelimelerim güne kavusuyorlarken... kilitli kalan bir beden etrafında saklanan bir masal var .... beynin en derin kuytularında...... tırtıklamaya çalışıyor..boğulmuş yaşamdan bunalan beynimde yer açmaya çalışıyor.....yiyip bitireceği şeyin farkındayım ....karşı koymuyorum hiç bir şekilde .... bir aşk masalı yitik kahramanını arıyor besbelli .... yorgunum.....vurulup düşüyorum her gerçeğimde ...sarılı aynaların içinden açılan bir yol var biliyorum ... beden sıyrılmayı bekliyor.... ruhu barındıran bir masal .... masalı barındıran yasak aşk aşkı barındıran sen ....sen ise içimde .... acı.... yeterinden fazla acı sersemleticiydi .... anlamlandıramadığım o kadar cok gerceğim sıralı bir şekilde önümü kapatıyorlardı ...süzemiyordum ...tıkalı olan şeyler var ....nefes alışım gibi karşımda duruken ... siliniyordum ........ paranoyak düşlerin içinde sıkıntıyla gecen bozum olan bir hayat... verilmiş emeklerin ekilmis düşlerin bozum zamanı ....bağ bozumu.... yüzleşme...dokunamadığın bedenin içindeyim ... karış karış yaşam tüm kırışıklığında .... biliyorum paranoyak düşlerin sokulmasından nefret ediyorum ...... her gün hasat ediyorum kendimi ..... yeniden doğuyorum .....bir ısıkla ....bir ıslık calıyor ruhumda .....büyüyorum ruhumu ruhuna katıp ...sonra her gece boğuyorum ...bozuyorum kendi hasatımı ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selcuksalt, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |