Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
bu sözler kulagı sağır olan sevgiliye................ karanlığın pezevenk olup beni satmasına .... yalnızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım ..... son sayfa bilinmezliğine ayırdım ...... Bilirsin gevezeliğim susar sen geldiğin zaman. eskimiş düşlerime sen sokuluyorsun ben susuyorum ..... dilimin ucunda asılı kalan kelimler .... kelimlerim içimde; sen hayat olurken herşeyimde bir cellat misali benle savaşan sen Yüreğindeki darağacına asılı kalan ben.. yokluğun sırtıma vuran sesinsiz fırtanaları taşırken ... Taşıyorum yokluğunu ,dermansız ayaklarım titreyerek yol alıyor .. Düşme düşümden diye; Gözlerimi açmaya kıyamıyorum ...açarsam ....güneş ışında bozulacak belki bu büyü.... Gözlerimi kapatıyorum bu ara sık sık. Karanlığa ihtiyacım var biraz. defalarca geberdim hayata ait yaşanılmışlıklarda ... .tüm umutsuzluğa saldım tebessümlerimi ... yanaştığım her limandan topladığım sonbaharları... görmeden nefretin yansıması doguyor yanı başımda hissetmeden kendimi .... geceleri bölünüyor .... taşbasamakların gerisinde usulce tutmaktayım kalp atışlarımı .... avuclarımın içinde çıkışsızlığa ait olan gerçekler .... ....içimden koparken hayat... atlıyorum yaşadıklarımı ....her sabah vaz geçilmezlere bakıyorum ve gülümsüyorum ölüme .....üzülme sen ......herşeye alışıyor insan ..... ölü ruhlar sehrinde ....kesik ellerle yazıyorum .....damlalar süzülüyor kagıda cümleler oluyor ..... küçülüyor gölgelerin .... izi azalıyor hayatın .... lekeli dünyada bir beyaz olmak .... cekimli sözlere bakmadan sana cekimli kalmak .... sokak lambası altında sızan bir berduş ....kalbime baskılı soguk bir metal ....sol yanımda hapis senle yaşananlar ......dünyayı aşk bildim ....imkansızlıklar içinde sen doğuyorsun her nefes salışımda ........sesinin parmak izleri katlediyor.... aklımdasın .... aklımdan kopan her parçada....arıyordum.....meşgule düşen numaraları ....bir dudak kırpman depremlere boguyor bedenimi ..... üşüyen içimde anlık senler ısıtıyor beni ..... en kırmızı ruhumun duvarda yansıması... kırılmış yine kelimeler .......sisler ardında yaşam kadar uzak .... müritlerinin gözünde bir kez daha çökerken tanrı ....kilise çanları ateşlerini saçıyordu .....kesilmiş hatlar meşgul sesi yankılanıyordu ..... sen ben tanrı biz üç kişlydik sevgilim .....seni öldürdüm ...tanrı ise içimdeki yarattığım katliamları sorumluluğunu üstüne alamadı ...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selcuksalt, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |