Yaşamak için topu toplam altı haftam kalsaydı ne mi yapardım? Tuşlara daha hızlı basmaya bakardım. -Isaac Asimov |
|
||||||||||
|
Yarı uyur,yarı uyanık bir insan Tasso Kahve. Habeşistan’ın bağrından çıkan ilk kahveyi içiyormuşçasına keyif ve heyecanla bir yudum aldım. Kahvem brezilyalı halbuki. Naneli ve filtre oluşu onu her zaman daha çekici kıldı nazarımda. Her Sabahın rutini budur. Günü aydın yapan kahvemdir. Genelde kafeinin verdiği hazza ve enerjiye ihtiyacım oluyor, özelliklede terk edildiğimden beri… Terkedilmenin anatomisini çıkarttık. Gittiği günden beri kahvem ve ben terk edilmenin nasıl bir boyutta gerçekleştiğini,niçinini araştırdık. Sistemli çalıştık ve teorilerimizi onaylatıp kanunlaştırdık. Terk edildik çünkü ayaklarımız kokuyordu.Gidilen yollardan kokular bıraktık odalarımıza,zamanla hayatlarımız koktu ayaklarımızdan.Kokuya dayanamadı ,gitti. Terk edildik çünkü ortadan sıktık macunu.Fakat orta yoldan götüremedik ilişkiyi.Ortadan sıkılan macuna ettiğimiz laf kadar tahammul edemedık bırbırımıze.Annesinin eteğini çekiştirip duran iki çocuk gibi çektik durduk etekleri bir oyana bir bu yana. Ve ne o yana geçtik ne de bu yana. Sonunda elimizde etek parcaları degıl hayal kırıklıklarıydı. Terkedıldık cunku sucuga yumurta kırdık, birbirimizi kırdık sonra o sofradan kalkıp giderken ben ekmekle daldım sucuklu yumurtaya.Açlığını düşünmedim,açlığını düşünüp “sade” yumurta kırmadı kendine,ilişkimize.Rafadan yumurtalarımızı tokuşturduk çok kez,üstümüz başımız battı,ilk başlarda eğlenirken son zamanlarda kızgındı.Rafadan yumurtayla şaka olmazdı.Kafadan sorunlarla hayat yürümezdi. Terk edildik çünkü maç izliyordum,kendimi maça kaptırırken onun maçıyla ilgilenmedim.Yanımda anlattığı bir sürü sıkıntıya “ofsayt” deyip düdük çaldım.Bize çıkarttığı kırmızı kartları göremeden topu sürmeye goller atmaya çalıştım.Olmadı olmadı ve ben sonunda ebedi atıldım bu takımdan. Terk edildik çünkü banyoyu ıslatarak duş aldım hep.Temizlemeden çıktım her defasında,tıpkı akan gözyaşlarını silmediğim gibi,kapılardan onu arkamda gözü yaşlı bırakarak çıktım, hepsinde de döndüğümde banyo temiz,gözler kuruydu.Son defasında banyo da ıslaktı,gözleri de… Evet biz terk edildik sayın okuyucu, kahvemde bende … Müsaadenizle uyumaya çalışacağız ama bilirsiniz kafein uyutmaz, Bu yüzden sanırım gözlerim yarı açık yarı kapalı, Yarı uyur yarı uyanık bir insanım…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melike uysal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |