Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard |
|
||||||||||
|
doğdun!.doğumunla yeryüzü şenlendi ve ruhlar aslına doğdu.. sen doğdun bizlerin doğumunun anlamı oldun.. peki ya sen olmasaydın?..ya senin bu kutlu doğumun olmasaydı?..ya bizleri yaratan bize seni hediye etmeseydi?halimiz ne olurdu?.. Sen geldin ya resullah.. asırları çağları aşan sevginle geldin.Merhametinle geldin,aşkınl a geldin.. İnsanlığınla geldin,kulluğunla geldin.. Bizlere insan gibi yaşamayı öğrettin.. Ya sen gelmeseydin? Sen geldin habibAllah yüreğimizi kavuran aşkınla nefes almamızın anlamı oldun.. Yüce yaradanın en sevdiği, gönüllerin sultanı oldun.. Affetmeyi öğrettin bizlere,af dilemeyi öğrettin.. Canımız yandığında ağlamayı,bir yetimin başını okşamayı,sevdiğimize iyi davranmayı,ayaklarımız acıyasıya kadar namaz kılmayı öğrettin.. Canlı bir Kuran oldun sen bizlere.. Yaşayan bir melek oldun gözlerimize.. peki ya sen gelmeseydin... Sen geldin ya resulAllah bizleri bekletmedin.. Hiç üzmedin bizleri hep üzdüysek seni... Bilmiyorlardı dedin en büyük duanı hep bize sakladın..Unutmaklar geldi gögsümüze sen hatırlattın en güzel cümlelerinle... Sen bizi birakmadın hep sevdin Ya resulAllah.. şimdi,asırlar sonra,biz seni çok özledik ya HabibAllah.. Sana kavuşacağımız günün hasretiyle yanar olduk kor olduk tutuştuk.. gül kokunla odalarımıza gelmeni,billur sesinle bizlere konuşmanı,güzelliğinle gönüllerimizi aydınlatmanı istiyoruz ya şefiAllah.. sen geldin.. iyi ki geldin... ya Sen Gelmeseydin??
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © melike uysal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |