Yaşamak ne güzel şey be kardeşim. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
su misali pak.. bulanık akmaz sakal andırır.. beyaz pamuğu.. tuttu koltuğun ucu bırakmaz cebiri aritmatiği bilsen bıçağı çekip ikiye bölsen nuh diyor peygamber demez ölsen tuttu koltuğun ucu bırakmaz bir ayak çukur bir ayak yerde alınır kaygu su gibi terde birde cimrilik var ise serde tuttu koltuğun ucu bırakmaz adamı sürü(p) önüne kattık yahu biz bunu adeta sattık abe ne büyük belaya çattık tuttu koltuğun ucu bırakmaz acaba diyom öylesi tatlı peki ne diye asık suratlı oksijeni çek söküm muratlı tuttu koltuğun ucu bırakmaz gemi yan döner suya yatarsın altına koma dibe batarsın salması için nutuk atarsın tuttu koltuğun ucu bırakmaz bir umut daya başına koltu (colt tabanca) kablo geçmesin yüz elli voltu dinamit koyup ateşle altı tuttu koltuğun ucu bırakmaz ambülans çığır çalıp sirenler gelsin can verir göğüs gerenler bu ne haldır ey baba erenler tuttu koltuğun ucu bırakmaz hacı sanırım kolu kanadı biri döktüde tutkal sınadı canını verir dönmez inadı tuttu koltuğun ucu bırakmaz zıbarır yatar bütün gün uyur uzan abi gel içeri buyur la polis çağır hakime duyur tuttu koltuğun ucu bırakmaz tabure filan çekince noldu hani memleket bu denli boldu raptiye komak umudun oldu tuttu koltuğun ucu bırakmaz ünle bir soğuk suyu dökene son çare başvur iğne dikene öyle yapışır misali kene tuttu koltuğun ucu bırakmaz şeytan diyor vur başına geçir sopa korkusuna geriye kaçır kalkmıyor ister kelleyi uçur tuttu koltuğun ucu bırakmaz ben bunu tutup atsam denize beni itti der çıkar temize hemi oturmak bizim nemize tuttu koltuğun ucu bırakmaz fakirem bunu ben nasıl alsam yoksa diyorum adamı salsam ne çıkar biraz ayakta kalsam tuttu koltuğun ucu bırakmaz..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |