Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
gecelerin en karası.. yokluğun misali simsiyah heryer...... zamansız gelişini beklemek gibi, koskoca karanlığa bir sigara alevi ne der..?.. ama gelecek Sen''sen beklenmelisin, yakmalısın içimi cayır cayır et kopmalı yüreğimde etten halim beter olmalı en acı felaketten.. beni orman, sevdanı ateş eylemelisin. muhtac olmalıyım bir damla suya, sonra serin okyanuslar gibi gelmelisin..... boğmalısın beni gözbebeklerinde, dudaklarının girdabında nefessiz kalmalıyım. ölmeliyim tenime her dokunuşunda, bir dahaki dokunuşunda yeniden doğmalıyım..... gecenin bir yarısı, gecelerin en karası. sen gelmişsin yangınıma, serin okyanuslar gibi tam bu anda durmalı işte saatler, zaman hep bu anda kalmalı kıyamet ilk gece için belki fazla.. ama dağlar dağlara kavuşmalı, yerle göğü bir eyleyen o hazla..... terin terime karışmalı erimeli tenin tenimde avuçlarıma akmalısın kavurgan bir nehir gibi, bir iç deniz olmalısın yüreğimde..... gözlerim uykuya yenik düşerse bana kızmalısın, onları oymalısın.. sökmelisin kalbimi kafesinden ruhumu bedenimden soymalısın..... tüketmişsek ne varsa geceye dair, tüketmişsek canımızda kanımızda ne varsa ömürlük bir dizinin ilk bölümü gibi bitmelisin.. ve soluksuz senaryolarla geri dönmek üzre, gitmelisin.........................
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KeMaNcI^^....., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |