"Çok söz hamal yüküdür." -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
yüreğimde yerinde duramayan karşı konulamayan... sonra sesin geldi kaıların pencerelerin ardından.. gözlerin vardı karanlığa nisbet ışıl ışıl.. saçların vardı yağmurda sırılsıklam... kurur muydu acaba bir sarılsam.. ellerin vardı üşümüş, ellerimde ısıttım.. çelişkiler vardı içinde,sevgime kattım... güzeldi seninle olmak yürek sıcaklığında bir fincan nescafede yakalamak mutluluğu ve gözlerinde yüzerken bulmak , başka hiçbiryerde bulamadığım huzuru..... başın vardı tutkulu gözlerinin yuvası, ve göğsüme yasladığım... sözlerin vardı benden bile sakladığın... düşlerin vardı hayallerin vardı bilinmeyen ama hissettiğim... ve yüreğimden çıkan yollar vardı her seferinde sana gittiğim, bana geldiğin.... yorgundun.. gözlerin yenik düşüyordu gecenin karanlığına... uyudun yanıbaşımda...... sen uyurken, ben gözlerimi bile kırpmadım.. seninle dopdolu bir geceyi dipdiri yaşayabilmek için.. sen uyurken ben saçlarınla oynadım hiçbir telini dahi atlamadan..... yanaklarını okşadım.. sen uyurken ben nöbet tuttum yanıbaşında; kötü kabusları düşlerinden kovabilmek adına.. sen uyurken; ben teninin tuzlu suyundan çay demledim kan çanağı gözlerimde, ellerimi ellerine sürdüm ellerinden içtim.. sen uyurken; ben soluk alılşlarını saydım... keşke derinden çekilen bir nefesle yaşanabilseydi ve nefesin ben olsaydım...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © KeMaNcI^^....., 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |