Dünya hiçbir padişaha kalmadı, sana da kalmayacaktır. -Nizamî |
|
||||||||||
|
Sana özel bir hitap bulamadım. Ne desem biraz yalan olacak ne de olsa. Şimdilik belirsiz kalsın. Zamanla şekillenir kendi kendine. Evet... Yoğun bir gündü. Rutindi aslında. Diğerlerinden farksızdı. Döndüm, dolaştım yine kendimi kapında buldum işte. Acaba senin günlerin nasıl geçiyor? Senin kürkçü dükkanın neresi, kimin mekanı? Aynı umutsuzluk bu gün üzerimdeki. Sonun bilerek yazdığım bir kitap gibi. Mutsuz bitiyor ama değiştirmek elimde değil. Kitabın kahramanları ele geçirdi beni. Nereye çekiştirseler oraya gidiyorum. El mecbur takip ediyorum onları. Mutsuzdum biraz bu gün... Şımarık bir çocuk gibi, ulaşamadığım şeyleri düşünüp somurttum. Evet, iyi bildin. Sen de vardın benim " ulaşamadıklarım " listemde. Şimdiden üstünü çizeyim bari. Nasıl olsa listemin demirbaşı olacaksın. Çok mu sıktım seni? Benim muhabbetlerim seni açmıyor, farkındayım. Hep karamsarım ben. Bardakların boş tarafını görmekte üstüme yok. Öyle ya da böyle hayat geçiyor işte. Saatler akıyor, tutamıyorum. Arkasından şaşkın gözlerle bakakalıyorum. Gitme vakti... Yarın yine aynı hevesle kapındayım. Açmayacaksın biliyorum ama olsun, içeride olduğunu bilmek bile güzel...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hande Özbudak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |