Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
kayboldu hayalimdeki o tatlı silüet bir yol var yollarımızı ayıran. gözümü kapatınca karşımda bir hayalet geçmişin üstünü karanlığa bulayan kayboldum uzak yolların peşinde yürürken etrafım duvar çevrilir ben kaçmaya çalışırken hergün bir duvar yıkarım ve bu beni çok yordu merak etme 460 duvarın üçte biri yok oldu ağlamaktan ağrımış bir gözün tek sahibiyim hicranlardan komedi yaratıyorum ben alkışlardan koleksiyon yaptım sahte gülüşlerle bir dünyaya daldım pişmanlıklar yordu beni sözlerim hep karamsar gerçek aşkı bulursan tut kolundan sineye sar ben aşkı rapte buldum beni anca o paklar cümlelerimle sevişmekten ala mutluluk mu var canım kalbimde aşkım dilimde mahkum edilmiş durumda yaşlar gözümde adın sözümde kaygan zemin tabelası bir saçmalığa aşk yükledik farkında bile değilsin aşkın adına hayvan koyduk sen de benim eşeğimsin... dilin başka ad sayıklasa da sen benim eşeğimsin sence kalp mi yoksa göz müdür aşık olan yoksa aşığım derken rol mü yapıyor insan yine aklımda bin soru ve kalem dilinde isyan ben düşündükçe seni çığlık atar hatıran gözlerimden bir kaç damla yaş akmakta aslında gözlerim değil yüreğim ağlamakta evet komik gelebilir ama aşk eşittir hayvanlık ben de aşka gelmiş hastalıklı bir kurbanlık.... burda herşeyim tam ama nerede huzurum can çekişmekte sensizliğe mahkum olan ruhum gece uykularımı elimde aldı, 15 aylık kefene sardı ve yine gözlerim çok uzaktaki özgürlüğe daldı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Bedirhan BOZKURT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |